Anonym användare
07 dec, 2010
Cosmo boobs 1 vecka 400 HP bilder
Här kommer bilder på brösten som fyller en vecka idag. Jag är skitnojig över att de inte sitter högre upp än vad de gör. De snyggaste brösten jag skådat är de som från början suttit uppe vid hakan, typ.. Vilket inte mina gjort alls, utan de sitter precis lagom direkt tycker jag.. Tror ni de kommer ramla ner mycket till, och tror ni jag ska ska vara lite mer försiktig med bröstbandet? Vore roligt att höra era åsikter. :) Kram Camilla
Sortera efter

lajsa123
Kvinna ·
07 dec, 2010

Snyggo
Kvinna ·
07 dec, 2010
Vilket läckert resultat! Det där blir grymt fint. Du får ta och plåta utan tortyren oxå.
Tänk att en vecka redan gått sedan operation. Hur mår du då?

Anonym användare
07 dec, 2010
Ja, det är inte klokt vad tiden går. man märkr det ju på att hemmet totalt havererat om inte annat.. 😀
Min sambo är bäst bäst bäst, men han är inte toppen på just att hålla tvättkorgen tom och disken på sin plats.. Eller så är det bara jag som är frustrerad över att vara invalido..🤭 Jag vill ut och GÅ, men idag - efter att ha transporterat mig till skolan - insåg jag att det är waaay för halt för fröken C att vara ute. Lyckades trampa på en isfläck och sträckte till vänster bröstet rejält, så nu blir det till att kurera sig lite extra.. i övrigt märkte jag en stor skillnad dag 5, och brösten har svullnat av lite (förutom bröstvårtorna, som ju ser ut som kom-och-hjälp-mig-att-svullna-av-innan-jag-kreverar-av-blankhet) Dock skaver tortyren mer än någonsin mellan brösten där jag har noll eget fett. Only bone, so to speak..😛
Nu ska jag natta mig själv här i hallvliggande läge men ser med spänning fram emot era kommentarer lagom till frukostkaffet i morgon. (men hörrni, vad tror ni om risken för att de ska ramla ner till naveln??)
Najt, najt.. :)
Camilla

Snyggo
Kvinna ·
07 dec, 2010
Visst händer det saker varje dag! Grymt läckert! Jag har tyvärr ingen erfarnehet när det gäller bröstbandet. Men om du är nöjd med höjden kanske man kan ta bort det. Frågan är om dina implantat stannar där? Beror säkert på vilken sort du har. Ta och dra iväg ett maill till din kirurg.
Hoppas du får en lugn natt , natti natt

Malin88
Kvinna ·
07 dec, 2010
ser jättebra ut! de ser ju inte jättesvullna ut, o när de sjunker är de mer att man får mer underpool o mindre bulligt upptill, men de kommer ju inte sjunka neråt.

Anonym användare
08 dec, 2010
Men menar ni att implantatet inte kommer sjunka mer? det trodde jag.. Vad är det egentligen som formar bulligheten respektive skidbacken upptill? Är det muskulaturen som formar sig på så sätt och sedan "stelnar" eller vad är det? För muskeln ligger ju framför, och implantatet är ju på inget sätt stelt..
Fattar inte riktigt.

Anonym användare
08 dec, 2010
Woooow, Camillimill
ser rigtig bra ut!!! Och reden på en vecka 👍
Jeg skall opereres om mindre end 14 dage, 😢💡
Jeg ved inte hur man siger på svensk, men på dansk siger man "pleaaaase, Kryds finger for mig", :-/ som good luck. I need it :/
er så nervös.
Det hjälper mycket med jeres fantastiske resultater. Så endnu engang, grattis :)

Anonym användare
08 dec, 2010
Woooow, Camillimill
ser rigtig bra ut!!! Och reden på en vecka 👍
Jeg skall opereres om mindre end 14 dage, 😢💡
Jeg ved inte hur man siger på svensk, men på dansk siger man "pleaaaase, Kryds finger for mig", :-/ som good luck. I need it :/
er så nervös.
Det hjälper mycket med jeres fantastiske resultater. Så endnu engang, grattis :)
"Jag ska hålla tummarna" är det uttryck du är ute efter.

Anonym användare
03 sep, 2012
De kommer bli jättefina och är redan fina..

twinky
Kvinna ·
03 sep, 2012
De kommer bli jättefina och är redan fina..
De blev jättefina, tråden är från dec 2010 ;)
ser jättebra ut!! och vilken mage du har !!! avis!