Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
gagge

gagge

Kvinna ·

Då var det klart 800g Allergan

Bröstförstoring

Nu ligger man pigg och bara myser på citadellkliniken :-) mår oförskämt bra och har inte alls ont! Tuve kommer ikväll och kollar till mig och kommer få besök av annz här på POF lite senare. <3 narkosen var lika härlig som jag mindes den ;-) och lika så personalen. Käkat mackor och är inne på min andra kopp latte. Vaknade efter 5 min på uppvaket och varit vaken sen 11 opades kl 9.15 typ. Så alla ni som är rädda för smärta, här har ni en som har en bra upplevelse :-) bilder kommer sen, kan inte ladda upp från mobilen. Kärlek till er <3

24

Sortera efter

PeggySue

PeggySue

Kvinna ·

Vad skönt att du är så pigg och mår bra efteråt! Det får en att känna lite större hopp inför upplevelsen själv :-)

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Härligt att allt gått bra! Och skönt att vara pigg. Själv brukar jag vara helt slut och mest sova efter narkos.
Ser fram emot bilder! :D

Gilla
Tjockis73

Tjockis73

Kvinna ·

Vad skönt att det gått bra för dig.. Ska bli kul att se bilderna sen.Funderar själv på att lägga in 800cc...

Gilla
Antonium74

Antonium74

Kvinna ·

Härligt!!!
Gilla
Fröken Frida

Fröken Frida

Kvinna ·

Gratts!!! Skönt att det är klart och att du mår bra!!!!! Har du tjuvkikat?

Gilla
Nooova

Nooova

Kvinna ·

Kul o höra, snart äre min tur!

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Grattis.. hoppas det blev bra..
Gilla
Milia

Milia

Kvinna ·

Åh, nästan så att man längtar tillbaka till Citadellkliniken för de var ju så fantastiska där (särskilt Gärd.. jag tror jag måste adoptera henne som extramoster eller nåt!) och maten var så god. Själva smärtan saknar jag dock INTE. Skönt för dig att du är så pigg! Hoppas resultatet blir precis som du vill ha det.

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Har bh och bröstband på sen op men ikväll får jag väl se dom kanske eller imorgon ;-) kan lägga bilder på bloggen med bh om ni vill se nu?
Gilla
Fröken Frida

Fröken Frida

Kvinna ·

Jag kollade, det puuuuutar! ;) Ser fint ut, hoppas det ser lika fint ut när du tittar under bhn! Men det gör det garanterat! Grattis igen
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Tack snälla ni. Känns verkligen rätt denna gången och så glad att jag gjorde det trots att det kostade en liten slant till men va fan, får bli nytt kök till sommaren istället. Får ha som ursäkt att det är bättre att vara utan kök på sommaren då man kan grilla ;-) ha ha
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

åååå så härligt att höra! Blev mindre nervös nu inför torsdagen! :) bättre att lägga pengar på sig själv..... Finns alltid utställen som man kan äta på i värsta fall! ;) blev det någon skillnad och hur pass?
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

åååå så härligt att höra! Blev mindre nervös nu inför torsdagen! :) bättre att lägga pengar på sig själv..... Finns alltid utställen som man kan äta på i värsta fall! ;) blev det någon skillnad och hur pass?
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Får kolla in på bloggen ;-)
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

;D

Nice!!!

Vilken storlek fick du i bh:n?

Fasiken vad spännande det ska bli att se resultatet sen!

Det syns redan nu med bh.n på skillnad på dem! :D

Tror med att jag har en släng av adhd och damp.... *;)

kan inte sova, inte tänka klart, tänker bara på att jag vill ligga i sängen på citadellen och träffa Jörg!

Att tiden ska gå så fasikens lååångsamt nu!!!!grrrr

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Samma strl som innan 80G men den sitter mkt tajtare än förra op. Ska inte använda bröstband och dom kommer inte sjunka ner mkt mer :-P älskar dom redan :-D
Gilla
Ettan1

Ettan1

Kvinna ·

Oj vad spännande att få se sen!! Kul å höra att du mår bra! :D

Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Åh vad spännande! Och håller med om att de redan ser stooora och puuutiga ut! :) skönt att du mår så bra också :) Ser fram emot fler bilder! ;)
Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Jättekul att träffa dig gumman! Super fin va du. Å tuttarna var grymma! Wow!

Sov nu så sött ikväll! Hörs, Kram!!

Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Tack söte. Och tack det samma. Måste vi göra om. Och du... 2010 05 28 så har vi rett ut det ;-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem