Anonym användare
09 jun, 2010
Dags för om op nu till 800/850cc fler som har gjort samma?
Bröstförstoringjajmennsan är så nöjd å tacksam att jag ska gå igenom en ny op den 7 sep ska då finally byta ut mina mjuka å sunkiga perthese implantat mot Mentors coh 2 i 800cc eller 850cc beror på vilken som passar mig hihih! finns d flera här inne som har lagt in samma mängd med mentors eller d e väldigt sällsynt ? jag har sökt i bland gamla inlägg efter bilder på d men ingen verkar våga ta steget till sånna jätte implantat ? sjl tykker jag att mina 600 ser för naturligt ut för mig ingen ser heller att jag e direkt opad å jag e ute efter lite mera fejk iaf visst jag e 1.71cm lång å väger 58 kg och är 74cm runt brösten men är endå rätt bred tykker jag då jag lyckats få en motorväg mellan mina bröst på ca 3-4cm mellanrum hmm men d ligger inte mkt ute i armhålan heller men när jag drar upp armarna så följer implantaten med ut å d ser freaky ut hmm å när jag ligger ned ligger dom helt armhålan kanske naturligt det men d ser inget vidare tror dock jag har för mjuka implantat. eftersom jag har fått rippling längs det vänstra bröstet syns mer när jag har varit ute å joggat fast jag har en tajt tränings bh hmm inget kul
Sortera efter
Anonym användare
09 jun, 2010
0 Gilla
Anonym användare
09 jun, 2010
0 Gilla
Anonym användare
09 jun, 2010
0 Gilla
Anonym användare
09 jun, 2010