Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
honeybunny profilbild

honeybunny

Kvinna ·

04 dec, 2010

Det blir 450cc och 475cc. Ristest bilder

Bröstförstoring

Jag är nästan 100% säker på att jag ska lägga 450cc och 475cc .
Är rädd att det ska bli för litet med 425cc och 450cc.
Ska om tio dagar operera mig då ska jag även testa de större implantaten för att bestämma mig helt.

Vad tror ni gott folk? Visst blir inte 450cc och 475cc för stort för mina 155 cm lång och 55 kilo?

På bilderna tycker jag de ser bra ut förutom att dom är lite knöliga haha :)

25

Sortera efter

Malin88

Kvinna ·

05 dec, 2010

det ser snyggt ut på dig! får hoppas dina bröst inte blir lika knöliga som på ristestet :P

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

05 dec, 2010

Ser ut att bli lagom. Fint! :)

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

05 dec, 2010

Malin88 tack och de hoppas inte jag heller haha:-P
Gilla

honeybunny

Kvinna ·

05 dec, 2010

Goldenheart tack jag hoppas resultatet kommer bli så stort haha:-)
Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Om jag får säga vad jag tycker så tror jag det kommer bli väääldigt stort! Iallafall om man tänker på mina 425cc då jag är kort och smal, de vart väldigt stora.

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

08 dec, 2010

Storabröst kan du inte lägga ut bilder på dina bröst  med tröja eller bhn, så man får se hur stort det vart på dig så kanske man får en tankeställare:D
Eftersom du är liten och jag är kortare än dig:P

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Jo jag ska göra det när jag orkar klä på mig :)
Men kan säga såhär, att jag hade på mig min pojkväns stora tjocktröja och man såg att jag hade bröst då.. då vart jag lite skräckslagen, för de är väldigt stora tuttar jag har! :-O men nöjd som fan ! :)

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

08 dec, 2010

Okej låter bra väntar hihi :D..
Men vilken storlek vart det på sportbhn då :)?.

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Står bara medium på den, men provade en bh på en affär efter och då kunde jag verkligen inte ha D iaf, sen orkade jag inte prova mer :p så har ingen aning om vilken storlek jag hamnar på

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

08 dec, 2010

Jaså okej spännande när man kan gå och prova bhar sen iallafall :). snart min tur dagaran går så segt :P.
Har du tyckt att de gjort väldigt ont eller ¨är de helt okej :)?
Delade du rum med andra:)?

Gilla

Anonym användare

08 dec, 2010

Ja, det var sjukt kul men eftersom de var alldeles nygjorda så orkade jag inte prova många :(
Alltså, smärtan är hanterbar.. inte när man ska sätta sig/lägga sig, då gör det förjävligt ont!!!!!
Men annars bränner det bara och späänner typ :s

Men som sagt, det är värt det!

Gilla

La25

Kvinna ·

10 dec, 2010

Bra storlek, och dom passar dig, men något mindre typ som 390-425 är inte heller så tokigt:)

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

10 dec, 2010

Tror du inte? Rädd att dom ska bli för små nämligen:-o
Gilla

La25

Kvinna ·

10 dec, 2010

Själv ska jag ha 400.. inte varit på kons. men 400cc låter bra.. lagom stora, med tanke på att jag inte sj har något knappt..  men hur mkt bröstvävnad har du sj?

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

10 dec, 2010

Jo de är klart jag vet inte hur mycket men har idag storlek B på bharna.  Är nästan säker på att jag ska lägga in så mycket ändå annars kommer jag ångra mig :)

Gilla

La25

Kvinna ·

10 dec, 2010

Hellre lite för mkt än för lite tycker jag med .. jag har typ A men knappt det.. så hoppas jag hamnar på en C cupa :) vad tror du att du kommer att hamna på ?

Gilla

honeybunny

Kvinna ·

10 dec, 2010

Bara på en c kupa? låter lite eftersom du lagt in 400cc :O?. Men kanske bara yrar.. jag har ingenaning vilken storlek jag kommer hamna på de kunde man inte veta före op så får vänta och se vad han säger på måndag :D

Gilla

La25

Kvinna ·

10 dec, 2010

neej har inte gjort än haha :) men hoppas jag hamnar där eftersom jag är ca 170 o väger 50.. så det inte blir för mkt liksom .. :) Hoppas iaf att du blir nöjd och allt går som det sa!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

10 dec, 2010

En c-kupa kommer man inte kunna ha när man lagt i 400cc oavsett om man är platt innan. Därimot kan de se ut som en visuell c:) mina gör de fast har 65F. Fast beror på vad man har för underband. 80c är ju rätt stort:)
Gilla

La25

Kvinna ·

11 dec, 2010

Malin88: hahah oj är det sant? jag är ju också sådär liten som du 65 runt.. så kommer jag också att hamna på en F kupa? hahah galet men låter awsome :P naaj då kanske det blir 375cc :) har du bilder på din blogg? så man kan se vad jag kan förvänta mig med 390cc.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem