Nelli
Kvinna ·
Dölja 335 cc?
Har bestämt mig för att lägga in Motiva 335cc bakom muskeln. Jag vet att det är inte särskilt stort jämfört med vad många lägger in men då jag är 164 cm , 52 kg och ganska smal över bröstkorgen så tänker jag om detta kommer att synas tydligt påklätt eller inte? Finns det någon som har min längd och vikt ca som kan beskriva hur ni upplever dem? Vill kunna välja att dölja dem i vissa situationer. Hur mycket kan man - om man skulle vilja - ”pressa in putet”med tex en sport-bh typ 1/3 av bröstet?! :)
Sortera efter

nugget
Kvinna ·

TyTy
Kvinna ·

Thisisizz
Kvinna ·

Nelli
Kvinna ·

TyTy
Kvinna ·

Josefine566
Kvinna ·

mini84
Kvinna ·

Thisisizz
Kvinna ·
Jag går också i samma funderingar gällande Motiva Ergonomix 360 cc Demi. Vill kunna dölja lätt och samtidigt att det ser naturligt ut avklätt fast med fin form liksom.
Vad har ni andra kommit fram till?

Nelli
Kvinna ·

Nelli
Kvinna ·

Thisisizz
Kvinna ·
Thisisizz du hade väl opererats ganska nyligen om jag förstod rätt. Hur funkar det med BHn man får direkt efter Op, ska brösten ligga ”löst” i den eller är de.n ”åtsittande” för att hålla dem på plats och trycker tillbaka brösten? Får man välja själv vad som känns bra?

Opale
Kvinna ·

nugget
Kvinna ·
nugget, måste fråga dig hur du upplever dina 275cc då vi har ungefär samma längd och vikt. Jag är mer inne på 285 demi nu men ska bestämma mig i veckan.
Vad var ditt mål med förstoringen? Och hur upplever du resultatet? Ville du ha naturligt stora bröst tex och upplever du dem stora? Mellanstora eller små?