Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

DR REY, 90210

Bröstförstoring

nån mer än jag som stör mig på att han ska kladda på alla och säga åhh du är så vacker, åhh du är så fin hela tiden!!!?

stackars hans tjej, han är ju "flörtig" mot alla.....

20

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

hahahaha :-) glad att jag inte är gift med honom iaf..

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

men seriöst, han ska ju fan säga till alla hur jävla vackra och fina de är. ta på kinderna och sådär... blir nästan lite äcklad.

han är säkert sån som är kåt i patienterna och vill sätta på dem när de är sövda. hahaha

där va jag elak.... tar tillbaka deT:D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hahaha usch :D
Men tycker faktiskt han är rätt snygg ändå :P Dock alldeles för slibbig och självupptagen för min smak..
Jag vill vara prinsessan ;-)
Gillar framgångsrika och snygga män, tur att jag är gift med en sån... mohahaha :) Och han är mig trogen. Något jag tvivlar på att Robert är ;-)

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

ja jag tror lätt han skulle ligga med en patient om den ville det...

åhh framgångsrik man, får jag fråga vad han är?

jag trodde alltid jag skulle bli ihop med nån smart och framgångsrik, men så blev inte fattet, älskar honom lika mycket iaf ;)

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Ja han är så slibbig. Flörtar med alla. Men tror hans fru vet om det. Hon sa i nåt avsnitt han flörtar mkt. Fast hon verkar inte emot det. Jag hade dratt direkt om min kille höll på så. Är kanske annorlunda i USA :S
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja fy fan vicket jävla slibbo!! xP

Skulle vägra vara sövd i hans op:sal...då har man kanske ont lite här och där när man vaknar...ingår i priset lixom!!! =P

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Tror inte han flirtar på det viset, är nog bara en buisness man som lockar till sig kunder in that way tror jag.. Sen är det ju USA och där är allt så sjukt extremt och överdrivet.. även han .. Haha💋

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

Malin88 skrev:
Ja han är så slibbig. Flörtar med alla. Men tror hans fru vet om det. Hon sa i nåt avsnitt han flörtar mkt. Fast hon verkar inte emot det. Jag hade dratt direkt om min kille höll på så. Är kanske annorlunda i USA :S

känns inte som de tar lika allvarligt på förhållanden i andra länder .som när man tittar på det där programmet som är efter 90210 och efter bb... så är det ju ett program där de ska komma på otrogna killar... men hallå, " min kille stänger av mobilen varje kväll vid nio och vi ses aldrig längre" är det ens ett förhållande? känns som de har så dålig koll på sina partners där :D

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

Lady-In-Red skrev:

Ja fy fan vicket jävla slibbo!! xP

Skulle vägra vara sövd i hans op:sal...då har man kanske ont lite här och där när man vaknar...ingår i priset lixom!!! =P

känns ju lite så. ussch haha

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Eller ja, vi är inte direkt rika men har det rätt gott ställt och framtiden ser ljus ut :-)
Vågar inte skriva ut vad det är han/vi gör, har för många bekanta och vänner som hänger här. Vill inte avslöja vem jag är ;-)

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

haha förstår dig ! :D

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

ja det verkar som de inte har alls samma gränse i usa, generellt. titta bara på cheaters haha. varför ens va kvar i ett förhållande när de är så uppenbart den andra är otrogen.

vet en annan som va i usa o han sa alla tjejer va på en o alla verkade så oseriösa. inget land jag velat leta efter kärlek iaf :)

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

Pratade med en kompis som bott i Asien ett tag. Där är de rätt okej att vara otrogen. Likadant med fransmän, att reser man iväg så är man otrogen. Att det i princip bara är vi svenskar som tar så hårt på det. Skönt det iaf!
Gilla
paulina84

paulina84

Kvinna ·

Jag tycker också att han är lite för mycket! Har undrat lite om han inte kan vara lite lagd åt andra hållet också trots att han har fru o barn.. väldigt fåfäng människa men tycker det är bra att han fått upp ögonen för sin familj nu iallafall! Gillar programmet.

Tycker nästan att alla doktorer i det programmet är lite speciella...

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

googlar man på det ju upp dr rey 90210 gay och dr rey 90210 divorced...

vore ju inte konstgit om de skiljer sig direkt...

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

JennyJones skrev:

Tror inte han flirtar på det viset, är nog bara en buisness man som lockar till sig kunder in that way tror jag.. Sen är det ju USA och där är allt så sjukt extremt och överdrivet.. även han .. Haha💋

Håller helt och hållet med. Jag tror att han bara är sån som person - tror aldrig att han skulle vara otrogen mot Hayley. Sedan ger han nog folk komplimanger för att de ska känna sig mindre nervösa, känna sig trygga med honom och för att han ska bli mer omtyckt av dem. Det är ju lite affärsflirtande förmodligen, så att de ska vilja komma tillbaka efter konsultationen också... Jag älskar Dr. Rey - han verkar jätteproffsig i opertionssalen och verkar verkligen bry sig om patienterna. Han skulle lätt få göra mina bröst!
Gilla
Flisan79

Flisan79

Kvinna ·

Plankan skrev:
JennyJones skrev:

Håller helt och hållet med. Jag tror att han bara är sån som person - tror aldrig att han skulle vara otrogen mot Hayley. Sedan ger han nog folk komplimanger för att de ska känna sig mindre nervösa, känna sig trygga med honom och för att han ska bli mer omtyckt av dem. Det är ju lite affärsflirtande förmodligen, så att de ska vilja komma tillbaka efter konsultationen också... Jag älskar Dr. Rey - han verkar jätteproffsig i opertionssalen och verkar verkligen bry sig om patienterna. Han skulle lätt få göra mina bröst!

Kunde inte sagt det bättre själv. Håller med om allt. Däremot stör jag mig på hans tränade och att han ska fjanta sig med sin kamsportstjosan. Han är ju så dålig. Min man som tävlat i kickboxning (för typ 100 år sen haha) sitter och irriterar sig på att han fått svart bälte trotts att han är så tekninskt dålig. Är ju tom så att jag ser det...och det säger en del ;-)

Annars ser jag inget "slemmigt" för sånt sker oftast diskret och när ingen annan ser medans detta sker helt öppet inför alla och han tar inte på dem på olämliga ställen.

Han är otroligt fokuserad på sitt yrke och sina mål i livet. Där ingår en lyckad familj så att själv vara den som förstör sin familj tror jag inte han vill göra.

Jag skulle hålla med om jag bara sett ett par avsnitt men har nog sett alla flera gånger och då förstår man mer :-)

Någon som jag däremot tycker är lite småslemmig är den mörka kirurgen som framförallt gör fettsugningar. Han verkar gilla det nya singellivet om man säger så. Man ser att han bokstavligen drägglar när det är snygga brudar runt honom...blärk.

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

flisan79: haha ja han den mörka är så slemmig :P jag hade känt mig lite äcklad om han skulle operera mig. som när han fettsög en rumpa o midja så smekte han den sen med handen o nästan dregglade över sitt verk :O

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Usch ja den mörka är riktigt äcklig och slibbig.. ful är han också :P

Gilla
Flisan79

Flisan79

Kvinna ·

Malin88 skrev:

flisan79: haha ja han den mörka är så slemmig :P jag hade känt mig lite äcklad om han skulle operera mig. som när han fettsög en rumpa o midja så smekte han den sen med handen o nästan dregglade över sitt verk :O

Ja precis :-). Han taffsar ju på nedsövda stackare...

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem