hopp2013
Kvinna ·
07 dec, 2012
Dränagen borta!
BukplastikHerregud säger jag! Detta var nog det värsta jag gjort på länge men vilken befrielse när de är borta. Svor gjorde jag ordentligt, läkaren skrattade lite åt mig då jag samtidigt bad om ursäkt för mitt ordval. Men som sagt en härlig känsla nu när de är borta och jag känner mig mer rörlig. Däremot är tröttheten stor, apoteksbesök och resa till Örebro för att ta bort slangarna har slagit ut mig i soffan för en tupplur :).
Sortera efter
daphne
Kvinna ·
07 dec, 2012
Lovely Lily
Kvinna ·
07 dec, 2012
Lindiz3
Kvinna ·
07 dec, 2012
hopp2013
Kvinna ·
07 dec, 2012
sessa
Kvinna ·
07 dec, 2012
Klara
Kvinna ·
07 dec, 2012
Lindiz3
Kvinna ·
08 dec, 2012
hopp2013
Kvinna ·
08 dec, 2012
marika
Kvinna ·
08 dec, 2012
marika
Kvinna ·
08 dec, 2012
äntligen
Kvinna ·
11 dec, 2012
Solig
Kvinna ·
05 nov, 2013