Emily07
Kvinna ·
Drygt 6månaders 325cc *bild*
Här är mina mentor 325cc HP nu lite över ett halvår. Ska korrigera dessa pga av mellanrummet, höjdskillnad och svag dubbelkontur. Funderar samtidigt att byta ut till 450 HP.. Men har inte riktigt bestämt mig ännu :) Känns oerhört skönt att ha bröst iaf, även om jag verkligen önskade dom var fylligare.. (Större).
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·
Vad är det du ska korrigera med mellanrummet? Jag tycker storleken passar dig fint 🙂
Gilla

Emily07
Kvinna ·
via_dolorosa skrev:
Vad är det du ska korrigera med mellanrummet? Jag tycker storleken passar dig fint 🙂
Gilla

angelgirl91
Kvinna ·
Vad betyder HP? :)
Gilla

Emily07
Kvinna ·
angelgirl91 skrev:
Vad betyder HP? :)
Gilla

marialola
Kvinna ·
Hade du höjdskillnad inan operationen?Jag fick veta att jag får räkna med det men såm jag ser nu detär inte så farligt som jag trodde.Jätte fina bröst måste jag säga :).
Gilla

Emily07
Kvinna ·
marialola skrev:
Hade du höjdskillnad inan operationen?Jag fick veta att jag får räkna med det men såm jag ser nu detär inte så farligt som jag trodde.Jätte fina bröst måste jag säga :).
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Emily07 skrev:
via_dolorosa skrev:
Gilla

Emily07
Kvinna ·
via_dolorosa skrev:
Emily07 skrev:
via_dolorosa skrev:
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Mary007 skrev:
Måste säga att åtminstone på bilden du lagt upp så syns inget av det du skriver om 😀 jag ser bara ett par super fina bröst ju!
ang höjdskillnad så tycker jag att min blivit mindre, och mina tuttar är 8 mån snart så det kanske kan "gå till sig" för dig? tror nog det är svårt att få 100 % symmetriska tuttar ändå. :)
Har Olafur förresten sagt varför ditt mellanrum blev så, har för mig att du sa att det var något m muskulaturen?
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Ja säkert något sådant. Joo jag känner av muskeln vid vissa rörelser/träning. Gör sbsolut inte ont utan känns obehagligt och dom åker åt sidorna.. Men ska nog vidga fickan mot mitten också :)
Jo jag gillar verkligen Olafur. Han lyssnar och förstår väldigt bra.
Någon speciell anledning att du inte vill åka själv? :/ fast iofs är de ju skönt att få med sig nån :)
Gilla

Presley
Kvinna ·
Jobbigt med korr men samtidigt skönt att få det fixat! Lycka till! :) vet att bilderna kan vara missvisande, la upp bilder på mina "gamla" med men bara på den sista bilden innan korr så såg man att det var mellanrum men ändå inte lika brett som i verkligheten :(
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Presley skrev:
Jobbigt med korr men samtidigt skönt att få det fixat! Lycka till! :) vet att bilderna kan vara missvisande, la upp bilder på mina "gamla" med men bara på den sista bilden innan korr så såg man att det var mellanrum men ändå inte lika brett som i verkligheten :(Gilla