Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Kristina123 profilbild

Kristina123

Kvinna ·

13 feb, 2013

Du med 325 cc- vad har du för bh-storlek?

Bröstförstoring

Har just nu ett par tomma bröst, 75 B knappt. Min önskan är att få en full C-kupa alternativt en liten D. Var på konsultation och var tydlig med att jag inte vill ha för stora. Vill inte att folk ska beskriva mig som "hon med tuttarna" ;). Jag rekommenderades 325 cc runda bakom muskeln. Jag hade 13,5 i bredd på brösten och är ganska lång, 174. Blir ändå lite orolig att 325 är för mycket? Någon som har lagt in lika mycket och har ung samma mått? Vad fick ni för bh-strl efteråt? Känns de jättestora? Tacksam för hjälp att ta beslut!!!

Sortera efter

girlie profilbild

girlie

Kvinna ·

13 feb, 2013

Jag la in 320cc/400cc i mina bröst. Jag är nästan lika lång som du och har idag 70E/75D. Dock ser brösten ut som en C kupa tycker jag, inplantat "äter" mer i bh strl än naturliga bröst. Titta gärna på mina bilder :)

0 Gilla

Madd3 profilbild

Madd3

Kvinna ·

13 feb, 2013

Håller med ovan, har 350/375 cc ser ut som en C men har D i kupa.

0 Gilla

Balobas profilbild

Balobas

Kvinna ·

13 feb, 2013

Nästan lika lång. Har 275cc och just nu BH stl 65F (motsvarande kupstorlek 75D)

Har bara gått 2v sedan operation men fram till nu har jag gått och våndats över att de varit för stora (va nästan platt innan). Tror nog att det kommer kännas bra och att det visuellt kommer se ut som en C-kupa när det är klart. Tror jag hade 12 eller 12,5 i bröstbredd och 72cm under bysten.

0 Gilla

Kristina123 profilbild

Kristina123

Kvinna ·

13 feb, 2013

Tack tjejer! Kanske ändå ska köra på 300 cc... Fast det sägs ju att man ofta ångrar att man inte tog lite större...

0 Gilla

Hallontossing profilbild

Hallontossing

Kvinna ·

13 feb, 2013

350 framför med högprofil. Hade innan knappt 70 a, är 170 lång och väger typ 55 kg. Idag har jag 65 e-f ungefär...Så det blir specialbutik till dessa specialbröst :) Ser ut som en fyllig d skulle jag tippa på!

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem