Palan
Kvinna ·
EFTER BILDER 2v! 500cc
Nu är mina bröst 2 veckor gamla! Svullnaden har lagt sig ganska mycket... Men känns som mycket kommer hända de närmaste 3 mån ;-) vad tror ni? Jad hade mina bröstvårtor långt ner sen innan, så de är nåt jag får leva med :-) Tycker stundvis dom är för små men samtidigt så vill jag ju inte ha två stora bollar heller! Längtar tills dom läkt klart!
Sortera efter

Lunda
Kvinna ·

Palan
Kvinna ·

Anonym användare
Du ligger ner på bilden va? Ser ut att sitta väldigt högt upp men det kanske är för att du ligger?

Zumbaqueen
Kvinna ·
Får jag fråga om längd och vikt, samt varför valet gjordes att ha dom delvis bakom? :) Ska operera mig i Dec och kollar runt lite innan man bestämmer sig ^^

Palan
Kvinna ·

Palan
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Ser redan fint ut! :)
Ang bröstvårtorna så kommer du få ha de lågt ner om det inte skulle gå att flytta ne rimplantaten längre ner.
Har också låga bröstvårtor men ska göra lyft imon så up they go! hehe!
Men eftersom dina bröst är nya så kan du som sagt få mer underpool när de börjar bli 3 mån ^^

Palan
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Nu kollade jag på dina bilder igen och implantaten sitter högt upp, så när de sjunker ner på sin rätta plats kommer du får mer underpool :)

booobisar
Kvinna ·

Palan
Kvinna ·

Lunda
Kvinna ·

Palan
Kvinna ·

booobisar
Kvinna ·

stilettogirl
Kvinna ·
tycker också att brösten sitter väldigt högt upp för att vara 2 veckor..
dom måste ner minst 2/3 mer...

katta79
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Örjhan är trots allt "känd" för att sötta implantaten höre upp för de ska falla på plats

Palan
Kvinna ·

Zumbaqueen
Kvinna ·