Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Roséringen

Roséringen

Kvinna ·

Efterbild på mina tvåveckorsbröst med 615cc.

Bröstförstoring

Lagt ut bild på mina nya kompisar, som är både bulliga och svullna och pekar ut lite här och där. Hoppas brösten har vett att forma sig snyggt inom rimlig tid. Har lagt in Allergans runda UHP.

5

Sortera efter

M7an

M7an

Kvinna ·

Hur känns det så här långt? Tänker på om du upplever dem tunga för axlar och rygg? :) är nästan lika lång och har samma vikt som dig men är rädd för att det ska bli tungt...testat ristestet hemma och det känns för tungt haha
Gilla
Amrezy

Amrezy

Kvinna ·

Åh, vilka fina! Ja, det är bara ta det lugnt, exakt så där såg mina ut också! Nu har de dock "lagt sig" och jag är supernöjd. Said är så himla duktig. :)
Gilla
Roséringen

Roséringen

Kvinna ·

M7an skrev:

Hur känns det så här långt? Tänker på om du upplever dem tunga för axlar och rygg? :) är nästan lika lång och har samma vikt som dig men är rädd för att det ska bli tungt...testat ristestet hemma och det känns för tungt haha

Ja, med ris kändes det väldigt tungt för mig också, men med implantaten gör det inte det. Inte för mig iaf men vissa med lite svagare rygg kanske känner av det. Visst behöver jag tänka på att räta ut mig och sträcka på mig ibland, men det betor mest på att det stramar lite i snitten annars och att det ömmar i brösten. Men det går ju över. Brösten känns bättre för varje dag.
Gilla
Roséringen

Roséringen

Kvinna ·

Amrezy skrev:

Åh, vilka fina! Ja, det är bara ta det lugnt, exakt så där såg mina ut också! Nu har de dock "lagt sig" och jag är supernöjd. Said är så himla duktig. :)

Tack!! :) Ja, han är toppen! Är superglad att jag valde Said som kirurg. Vad kul att vi har fått "likadana" bröst, hoppas jag blir lika nöjd som du framöver!
Gilla
M7an

M7an

Kvinna ·

Okej, men det låter ju toppen! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem