Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Efterlängtade 350 cc *BILDER!!* Mentor Textuerade Hög

Bröstförstoring
Vad tycker ni? Mentor Textuerade Hög profil 350 cc.Purfärska. Alla åsikter uppskattas 🙂 *knappt 4 veckor* Illamåendet borta. Puh! skönt! Bara ångest över strl ,placering, osv. Nojjar jag i onödan??🙁
12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Ingen??🙁
Gilla
bukobröst

bukobröst

Kvinna ·

Jag brukar inte kommentera andras boobisar här på forumet (beklagar mig mest över min misslyckade bukplastik), men jag gjorde också tuttarna och de är jag nöjd över :) Är inte så bra på det där med att lägga in foton annars skulle jag gjort det...MEN : Dina är fina :) :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Åhhh tusen tack iaf !!🙂 Lägg upp bilder vetja. 🙂
Gilla
rymd

rymd

Kvinna ·

Tycker dem ser superfina ut! :)
Gilla
MCK

MCK

Kvinna ·

Varför nojar du över storlek och placering? Jag tycker dem är en perfekt storlek ! Stora men ändå lagom för att vara stora! :)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Tycker de är jättefina :) inte små!
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

De ser ju jättefina ut! :D
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

åhh tusen tack brudar 🙂 värmer att höra. Skulle boobsen kunna vara mina eller skriker det silikon om dom?? Är smal men inte spinkig.
Gilla
Meriah

Meriah

Kvinna ·

Jag la i 325cc för några dagar sedan, nojar oxå över storlek emellanåt fast jag fyller ut 75D nu. Men jag tycker dina ser fina ut inte alls små :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Åhh jag vill se bilder. Lägg upp du oxå. 🤭
Gilla
Sandrupp

Sandrupp

Kvinna ·

Wini, de är skitsnygga! Jag ska också opa mig på Proforma fast hos Örjan och han rekommenderade just 350cc eller 375cc hp, runda. Tycker din storlek är perfekt! Hade du svårt att välja storlek och put?
Gilla
Meriah

Meriah

Kvinna ·

wini skrev:
Åhh jag vill se bilder. Lägg upp du oxå. 🤭

jag ska lägga upp så snart jag får ordning på min telefon, försökte lägga in bilder som jag tog med min iphone men fick ingen kontakt med datorn så jag gav upp =/ ska ta tag i den igen snart :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem