Anonym användare
Efterlängtade 350 cc *BILDER!!* Mentor Textuerade Hög
Vad tycker ni? Mentor Textuerade Hög profil 350 cc.Purfärska. Alla åsikter uppskattas 🙂 *knappt 4 veckor* Illamåendet borta. Puh! skönt! Bara ångest över strl ,placering, osv. Nojjar jag i onödan??🙁
Sortera efter

Anonym användare
Ingen??🙁
Gilla

bukobröst
Kvinna ·
Jag brukar inte kommentera andras boobisar här på forumet (beklagar mig mest över min misslyckade bukplastik), men jag gjorde också tuttarna och de är jag nöjd över :) Är inte så bra på det där med att lägga in foton annars skulle jag gjort det...MEN : Dina är fina :) :)
Gilla

Anonym användare
Åhhh tusen tack iaf !!🙂 Lägg upp bilder vetja. 🙂
Gilla

rymd
Kvinna ·
Tycker dem ser superfina ut! :)
Gilla

MCK
Kvinna ·
Varför nojar du över storlek och placering? Jag tycker dem är en perfekt storlek ! Stora men ändå lagom för att vara stora! :)
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Tycker de är jättefina :) inte små!
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
De ser ju jättefina ut! :D
Gilla

Anonym användare
åhh tusen tack brudar 🙂 värmer att höra. Skulle boobsen kunna vara mina eller skriker det silikon om dom?? Är smal men inte spinkig.
Gilla

Meriah
Kvinna ·
Jag la i 325cc för några dagar sedan, nojar oxå över storlek emellanåt fast jag fyller ut 75D nu. Men jag tycker dina ser fina ut inte alls små :)
Gilla

Anonym användare
Åhh jag vill se bilder. Lägg upp du oxå. 🤭
Gilla

Sandrupp
Kvinna ·
Wini, de är skitsnygga! Jag ska också opa mig på Proforma fast hos Örjan och han rekommenderade just 350cc eller 375cc hp, runda. Tycker din storlek är perfekt! Hade du svårt att välja storlek och put?
Gilla

Meriah
Kvinna ·
wini skrev:
Åhh jag vill se bilder. Lägg upp du oxå. 🤭
jag ska lägga upp så snart jag får ordning på min telefon, försökte lägga in bilder som jag tog med min iphone men fick ingen kontakt med datorn så jag gav upp =/ ska ta tag i den igen snart :)
Gilla