Havremario
Kvinna ·
24 apr, 2016
Efterlyser bilder på mentor runda 350cc-400cc
BröstförstoringNågon som har runda mentor implantat 350cc ? Vill gärna se era bilder :)
Sortera efter
Havremario
Kvinna ·
26 apr, 2016
Väldigt fina :D hade du mycket vävnad innan ?
Gilla
lolisa
Kvinna ·
26 apr, 2016
Vet inte om det är mig du menar? Ärren känns bättre och bättre. Hade stygn som försvinner av sig själv, några piggar stack ut i ca 3 veckor som skavde lite i bh-n, ibland har det bränt lite i ärren. Har fortfarande ingen känsel i bröstvårtorna. Stramar nog mest i ärret under när man sträcker upp armarna efter något. Men nu snart 4 veckor efter känns dom knappt längre. Jag hade inte mycket vävnad innan. Stramade jag upp brösten så kanske en liten b, väldigt tomma. Dom är fortfarande lite svullna så dom krymper nog lite mer
Gilla
Havremario
Kvinna ·
26 apr, 2016
lolisa skrev:
Vet inte om det är mig du menar? Ärren känns bättre och bättre. Hade stygn som försvinner av sig själv, några piggar stack ut i ca 3 veckor som skavde lite i bh-n, ibland har det bränt lite i ärren. Har fortfarande ingen känsel i bröstvårtorna. Stramar nog mest i ärret under när man sträcker upp armarna efter något. Men nu snart 4 veckor efter känns dom knappt längre. Jag hade inte mycket vävnad innan. Stramade jag upp brösten så kanske en liten b, väldigt tomma. Dom är fortfarande lite svullna så dom krymper nog lite merGilla
lolisa
Kvinna ·
26 apr, 2016
Mina ärr börja bli röda nu, kirurgiska ärr blir ju mycket finare än tex när du skadar dig och måste sy. Hellre några ärr än en dåligt resultat utan lyft. Vad det gäller känseln så var jag överkänslig i mina bröstvårtor innan och tyckte det nästan var obehagligt när man rörde dom. Men jag hoppas den kommer tillbaka mer. Har bättre känsel på vänster. Dom har ju ändå skurit ut vårtorna och förminskat vårtgårdarna så de är inte så konstigt om det tar ett tag för nerverna att hitta tillbaka. Mitt högra bröst sitter lite högre upp, smärtar inte. Försöker att pressa ner muskeln ett par gånger per dag, så hoppas det sjunker ner. Jag fick sjukskrivning 2 veckor, men återgick till jobbet efter 3 dagar (lugnt tempo). Knaprade citodon på jobbet. Men det beror ju på vad man jobbar med och vad man måste lyfta. Det var faktiskt inte så smärtsamt som jag hade förväntat mig. Har varit lite jobbigt bara med en 2,5 åring hemma som man inte kunnat lyfta på nån vecka.
Gilla
Empalinan
Kvinna ·
26 apr, 2016
Havremario skrev:
Väldigt fina :D hade du mycket vävnad innan ?Gilla
Havremario
Kvinna ·
26 apr, 2016
Jag ska operera mig hos Jenny cajander i Umeå :D
Gilla
Empalinan
Kvinna ·
26 apr, 2016
Havremario skrev:
Jag ska operera mig hos Jenny cajander i Umeå :DGilla
Lillpluttan
Kvinna ·
27 apr, 2016
Varför missnöjd?
Gilla
Lillpluttan
Kvinna ·
27 apr, 2016
Empalinan skrev:
Havremario skrev:
Empalinan
Kvinna ·
27 apr, 2016
Kul att höra! :) Nä det finns inte så många bilder som han har gjort här heller. Tråkigt när folk inte är stöttande.. Min sambo har tagit ledigt nästa vecka från jobbet, vi har en 3-månaders bäbis. Han har aldrig uppmuntrat mug att göra op, men däremot stöttar han mig då han vet hur mkt det betyder för mig. Kanske borde din sambo tänka lite så också :) Det handlar ju om dig, inte han.
Gilla
Havremario
Kvinna ·
27 apr, 2016
Lillpluttan skrev:
Empalinan skrev:
Havremario skrev:
Empalinan
Kvinna ·
27 apr, 2016
Havremario skrev:
Lillpluttan skrev:
Empalinan skrev:
Havremario skrev:
Empalinan
Kvinna ·
27 apr, 2016
lolisa skrev:
Vet inte om det är mig du menar? Ärren känns bättre och bättre. Hade stygn som försvinner av sig själv, några piggar stack ut i ca 3 veckor som skavde lite i bh-n, ibland har det bränt lite i ärren. Har fortfarande ingen känsel i bröstvårtorna. Stramar nog mest i ärret under när man sträcker upp armarna efter något. Men nu snart 4 veckor efter känns dom knappt längre. Jag hade inte mycket vävnad innan. Stramade jag upp brösten så kanske en liten b, väldigt tomma. Dom är fortfarande lite svullna så dom krymper nog lite merGilla
lolisa
Kvinna ·
27 apr, 2016
När jag vaknade var jag rätt så groggy, minns inte så mycket av dygnet på kliniken. Men dagarna efter så kände jag lite så, "Vad har jag gjort" dom satt väldigt högt upp och var spräng svullna. Sen satt ju tejpen kvar som kirurgen satt, den var ju blodig så man undrade ju hur det såg ut under, så det oroade mig lite. Men när jag tog bort tejpen 3 v efter så var det hur fint som helst, bara några få trådar som stack ut som var vassa. Men dom är borta nu och bara några skorpor kvar. Ville bara att tiden skulle gå så dom la sig. Det har varit lite till och från om det var värt DDT. Vissa dagar är jag jätte glad, andra dagar känns det mer som ett handikapp. Men det blir bättre vecka för vecka. Längtar tills dom lägger sig mer, vill inte ha fejk looken och så ser dom ut nu. Var ner på Lindex och skulle köpa mig en mjuk sport topp men den satt inge bra. Så det är lite trist att man inte kommer att kunna gå på vanliga affärer. Men samtidigt så var det ju skit trökigt att köpa bh-ar innan då dom bara "rullade" ur. Det kommer nog att kännas bättre om några månader för mig när dom mjuknat osv.
Gilla
esam
Kvinna ·
25 okt, 2017
Hej! Jag ska operera mig i december och håller nu på att försöka bestämma mig för storlek och märke på inplantat. Ser att du har mentor moderate plus 300cc och det är precis vad det lutar åt för mig! Skulle vilja höra om du är nöjd med den storleken? Och skulle du vilja skicka en bild skulle jag uppskattat det sååå mkt. Ha det bra! /Elin
Gilla