Emela
Kvinna ·
23 jun, 2010
Efterlysning! 250-300cc
BröstförstoringHej, jag ska operera mig om mindre än 2 veckor. GAAAH!!:D Börjar nu nojja mig rejält över storleken (300cc) och om det kommer att passa min kropp. Tyckte att det kändes jättebra tills dess att jag provade en vanlig bh (70D) istället för sportbh:n, då fick jag panik! Är smal över bröstkorgen men har rätt breda höfter... DÄRFÖR: är det någon här på forumet som känner igen sig i mina mått och har lagt in mellan 250-300cc mellanprofil? Vill någon skicka över bilder? Det skulle hjälpa otroligt mycket. Snälla skicka PM!
Sortera efter
Emela
Kvinna ·
26 jun, 2010
Anonym användare
27 jun, 2010
hej emela,
jag har inga bilder, har inte opats än men jag ska ha 375 cc, och vi har ganska lika längd och vikt. Jag är 76 cm runt bröstkorgen, vilket är ganska mkt tror jag trots att jag är smal.
Men tyckte du inte 300 cc kändes bra när du provade? Om du lägger under bröstmuskeln går ju cirka 25-50 cc bort så tänk på det. På min konsultation sa de att man skulle vara lite djärv och våga lite mer för det blir ofta inte så stort som man har tänk sig..
Tänk också på vad du vill ha för resultat. Om du har lite höfter kan du nog gå upp i storlek utan att det ser onaturligt ut till din kropp..
Emela
Kvinna ·
27 jun, 2010
Tack för svaret. Åh, du ska ju oxå opa dig rätt snart! Förväntansfull? Ja, dom säger ju att man inte ska fega, så det får bli 300. Det känns ju bra med riset om man har det i ett tag +att lite döljs bakom muskeln som du säger. Jag vill fortfarande se smal ut och kunna dölja det, te på jobbet. Vill inte ta för mycket för jag vill kunna lägga i mer efter jag fått barn om några år om jag känner för det.😉
Lycka till med operationen!
Ingen som har några bilder? Posta här eller skicka PM. Snääääälla?❤️