Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Millan_71 profilbild

Millan_71

Kvinna ·

26 maj, 2013

Egen väv ca 200/250cc inlägg 450/500cc = 650/700cc????

Bröstförstoring

Blir inte klok när jag var på konstellation hos Örjan uppskatta han min väv till 200/250cc när jag prova protesen 450cc då blev det exakt som jag vill ha, han höll med.. Men sen när man läser här så skriver en del att man inte han räkna så:-( någon som vet ?

9

Sortera efter

Millan_71

Kvinna ·

26 maj, 2013

Inser att lite väv försvinner efter som jag ska göra lyft, men vill ha slut resultat på ca 650/700cc.. När jag velade på konstellationen sa jag till Örjan att på op så har jag bestämt mig, men han menade då är man så nervös mm då ska man inte ändra stlk!!!! Förvirrad nu
Gilla

Anonym användare

26 maj, 2013

Jag hade ca 330 eget, har 450cc implantat. Har en kroppsbild på min sida i bikini, du och jag har typ samma längd och vikt. Dina bröst borde ju bli ganska mycket mindre..
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

26 maj, 2013

Gud va svårt, sitter själv o funderar på hur man kan räkna och inte räkna :/ Imorn e det dags för dig va? Hoppas allt går bra, och hoppas jag hinner se många fina bilder på dig innan jag opar mig om 4 veckor!! :D lycka till!!!! Kram!
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

26 maj, 2013

Tack.. Ons 29/5 är det dax;-) blir inte klok på stlk tar nog 500cc:-) hoppas inte Örjan får sig ett damp anfall ;;;--)))
Gilla

Mallan82

Kvinna ·

26 maj, 2013

Haha mm... Har du ingen förebild? Skulle va kul o se utgångsläget, sen resultatet ( med tanke på att jag ska göra precis samma hos Örjan )
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

26 maj, 2013

Ska fixa bilder före o efter ...
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

26 maj, 2013

Min hjärna går på högvarv gällande stlk trodde inte jag skulle hamna i tveksamhet :-( tänk/tyck alla har varit tjatiga om stlk men nu är jag där själv;-) fan blir nog 550cc det ändras hela tiden .. Blev osäker när jag såg tin s inlägg
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 maj, 2013

Millan_71 skrev:
Min hjärna går på högvarv gällande stlk trodde inte jag skulle hamna i tveksamhet :-( tänk/tyck alla har varit tjatiga om stlk men nu är jag där själv;-) fan blir nog 550cc det ändras hela tiden .. Blev osäker när jag såg tin s inlägg

Känner igen mig där! Jag ändrade från 500 till 550 på opdagen! Och det är jag mycket glad för idag!

Lycka till på onsdag! 😀
Gilla

Millan_71

Kvinna ·

26 maj, 2013

Tack:-) sa till min man " vem fan vet när du kommer in efter op kanske di bara ser ett par stora bröst för jag tagit 800cc i sista stund påverkad av cocktail tabletterna " haha
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem