volvo242
Kvinna ·
06 sep, 2012
En bild på mina 1300 i bhn 1 vecka gamla.
Här kommer en liten bild på mina 1300 i bhn.Allt känns jättebra,kan röra mig som vanligt nu.
Sortera efter

Mammis
Kvinna ·
06 sep, 2012

volvo242
Kvinna ·
06 sep, 2012
Tack 🙂 Jag är jättenöjd och min man är helt exalterad,han ska titta och ta på dom så fort han får tillfälle.

Mammis
Kvinna ·
06 sep, 2012

Jossan_80
Kvinna ·
06 sep, 2012

volvo242
Kvinna ·
07 sep, 2012
Til Amazon.Ja det är skillnad men än dröjer det nog lite innan putet är helt klart om du förstår..huden håller ju fortfarande kvar dom.Bredden känns mer färdig o mjuk för där blev skillnaden bara i cm.Men jag är nöjd,,tycker inte att dom är för stora utan lagom till min kropp.Eftersom du är längre än mig och vältränad skulle jag nog råda dig att ta lite större.

volvo242
Kvinna ·
07 sep, 2012
Glömde ..bhn är 75 i

Jossan_80
Kvinna ·
07 sep, 2012
Til Amazon.Ja det är skillnad men än dröjer det nog lite innan putet är helt klart om du förstår..huden håller ju fortfarande kvar dom.Bredden känns mer färdig o mjuk för där blev skillnaden bara i cm.Men jag är nöjd,,tycker inte att dom är för stora utan lagom till min kropp.Eftersom du är längre än mig och vältränad skulle jag nog råda dig att ta lite större.

loly
Kvinna ·
07 sep, 2012
Skönt att allt känns bra!

gagge
Kvinna ·
07 sep, 2012
Ser sjuuuuuukt bra ut bruden! 👍
Tror oxå du kommer dra större sen.... kan bara referera till mig själv 75K / 70L på mina 800 + mitt eget så att säga.

volvo242
Kvinna ·
07 sep, 2012
Oj jösses..inte så lätt att hitta bhar med andra ord.Var köper du dina gagge.Jag följer föresten dig och dina bröst på din blogg.Och tack för komplimangen 🙂

gagge
Kvinna ·
07 sep, 2012
köper på amazon strl. 34GG och så syr jag in om det behövs :-D
blir curvy kates för det mesta. Gillar derans balconette. sitter sjukt snyggt.
va trevligt med en läsare :-)

via_dolorosa
Kvinna ·
07 sep, 2012
Wow! Ser sjukt stora & snygga ut. Längtar till lite avklädda bilder på dina darlings! Har dit ttryck ifrån bröstkorgen börjat lätta ännu?

volvo242
Kvinna ·
08 sep, 2012
Ja nu känns allt lite lättare,allt börjar väl komma på plats.Märker också nu att brösten börjar bli lite mer rörliga men kan fortf bara ligga på rygg..VIDRIGT.På kvällen får min man gå och lägga sig i en skön go säng och jag får inta min plats i solstolen brevid och då sitter jag och gråter en stund och tycker väldigt synd om mig själv..saknar sååå att få lägga mig och sova som vanligt.

Jossan_80
Kvinna ·
08 sep, 2012
Ja nu känns allt lite lättare,allt börjar väl komma på plats.Märker också nu att brösten börjar bli lite mer rörliga men kan fortf bara ligga på rygg..VIDRIGT.På kvällen får min man gå och lägga sig i en skön go säng och jag får inta min plats i solstolen brevid och då sitter jag och gråter en stund och tycker väldigt synd om mig själv..saknar sååå att få lägga mig och sova som vanligt.
Säg som det är! det är bara din gubbes famn att krypa in i och få sova :)

Myboob
Kvinna ·
08 sep, 2012

Willen
Kvinna ·
08 sep, 2012
Har också följt dig ett tag menser inga bilder än, fast jag blir rätt sugen på att byta ut mina implantat, det har dessvärre blivt en del häng efter barnafödande o ammning.
Startade nyss en tråd ang. Sebbin imlantatlista och om det ev. finns ngn. klinik i Gbg som arbetar med det märket.

Willen
Kvinna ·
08 sep, 2012
Ok, kan se bilder nu, det ser kanonbra ut, stort grattis! :o)

volvo242
Kvinna ·
08 sep, 2012
Haha ja det också förstås,blir ju inte mycket till närkontakt nuförtiden.

volvo242
Kvinna ·
08 sep, 2012
Tack så mycket 🙂 jag kommer att lägga upp fler bilder efterhand.

volvo242
Kvinna ·
08 sep, 2012
Tack Willen 🙂 Jag sa till Johan på Citadell att jag ville ha implantat från Sebbin så då beställde dom hem dom.Jag tror nog att dom flesta kliniker kan göra så.