Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
volvo242 profilbild

volvo242

Kvinna ·

06 sep, 2012

En bild på mina 1300 i bhn 1 vecka gamla.

Bröstförstoring

Här kommer en liten bild på mina 1300 i bhn.Allt känns jättebra,kan röra mig som vanligt nu.

31

Sortera efter

Mammis

Kvinna ·

06 sep, 2012

Åh så spännande, ser jättefint ut det man ser! Proportionerna verkar faktiskt passa dig bra! :) Snyggt!
Gilla

volvo242

Kvinna ·

06 sep, 2012

Tack 🙂 Jag är jättenöjd och min man är helt exalterad,han ska titta och ta på dom så fort han får tillfälle.

Gilla

Mammis

Kvinna ·

06 sep, 2012

Haha härligt! Min är fortfarande lite rädd för dem, säger att han inte känner dem riktigt än, MEN gillar dem skarpt ;)
Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

06 sep, 2012

Vackert!!! Vad är för strl på BH'n? Och ser man nån skillnad från dina gammla och dom nya projektion oc bredd mässigt än ??
Gilla

volvo242

Kvinna ·

07 sep, 2012

Til Amazon.Ja det är skillnad men än dröjer det nog lite innan putet är helt klart om du förstår..huden håller ju fortfarande kvar dom.Bredden känns mer färdig o mjuk för där blev skillnaden bara i cm.Men jag är nöjd,,tycker inte att dom är för stora utan lagom till min kropp.Eftersom du är längre än mig och vältränad skulle jag nog råda dig att ta lite större.

Gilla

volvo242

Kvinna ·

07 sep, 2012

Glömde ..bhn är 75 i

Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

07 sep, 2012

volvo242 skrev:

Til Amazon.Ja det är skillnad men än dröjer det nog lite innan putet är helt klart om du förstår..huden håller ju fortfarande kvar dom.Bredden känns mer färdig o mjuk för där blev skillnaden bara i cm.Men jag är nöjd,,tycker inte att dom är för stora utan lagom till min kropp.Eftersom du är längre än mig och vältränad skulle jag nog råda dig att ta lite större.

Okej ska kolla på ett par större! Hm borde du inte sluta på rätt mycket större än I cupa!
Gilla

loly

Kvinna ·

07 sep, 2012

Skönt att allt känns bra!

Gilla

gagge

Kvinna ·

07 sep, 2012

Ser sjuuuuuukt bra ut bruden! 👍

Tror oxå du kommer dra större sen.... kan bara referera till mig själv 75K / 70L på mina 800 + mitt eget så att säga.

Gilla

volvo242

Kvinna ·

07 sep, 2012

Oj jösses..inte så lätt att hitta bhar med andra ord.Var köper du dina gagge.Jag följer föresten dig och dina bröst på din blogg.Och tack för komplimangen 🙂

Gilla

gagge

Kvinna ·

07 sep, 2012

köper på amazon strl. 34GG och så syr jag in om det behövs :-D

blir curvy kates för det mesta. Gillar derans balconette. sitter sjukt snyggt.

va trevligt med en läsare :-)

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

07 sep, 2012

Wow! Ser sjukt stora & snygga ut. Längtar till lite avklädda bilder på dina darlings! Har dit ttryck ifrån bröstkorgen börjat lätta ännu?

Gilla

volvo242

Kvinna ·

08 sep, 2012

Ja nu känns allt lite lättare,allt börjar väl komma på plats.Märker också nu att brösten börjar bli lite mer rörliga men kan fortf bara ligga på rygg..VIDRIGT.På kvällen får min man gå och lägga sig i en skön go säng och jag får inta min plats i solstolen brevid och då sitter jag och gråter en stund och tycker väldigt synd om mig själv..saknar sååå att få lägga mig och sova som vanligt.

Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

08 sep, 2012

volvo242 skrev:

Ja nu känns allt lite lättare,allt börjar väl komma på plats.Märker också nu att brösten börjar bli lite mer rörliga men kan fortf bara ligga på rygg..VIDRIGT.På kvällen får min man gå och lägga sig i en skön go säng och jag får inta min plats i solstolen brevid och då sitter jag och gråter en stund och tycker väldigt synd om mig själv..saknar sååå att få lägga mig och sova som vanligt.

Säg som det är! det är bara din gubbes famn att krypa in i och få sova :)

Gilla

Myboob

Kvinna ·

08 sep, 2012

Har följt dig ett tag nu och måste bara säga att dom blev kalasfina! Ser ut att passa dig jättebra.
Gilla

Willen

Kvinna ·

08 sep, 2012

Har också följt dig ett tag menser inga bilder än, fast jag blir rätt sugen på att byta ut mina implantat, det har dessvärre blivt en del häng efter barnafödande o ammning.

Startade nyss en tråd ang. Sebbin imlantatlista och om det ev. finns ngn. klinik i Gbg som arbetar med det märket.

Gilla

Willen

Kvinna ·

08 sep, 2012

Ok, kan se bilder nu, det ser kanonbra ut, stort grattis! :o)

Gilla

volvo242

Kvinna ·

08 sep, 2012

Haha ja det också förstås,blir ju inte mycket till närkontakt nuförtiden.

Gilla

volvo242

Kvinna ·

08 sep, 2012

Tack  så mycket 🙂 jag kommer att lägga upp fler bilder efterhand.

Gilla

volvo242

Kvinna ·

08 sep, 2012

Tack Willen 🙂 Jag sa till Johan på Citadell att jag ville ha implantat från Sebbin så då beställde dom hem dom.Jag tror nog att dom flesta kliniker kan göra så.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem