Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

en vecka gamla citadell bröst 400 cc

Bröstförstoring

här kommer en bild på minqq 400 cc som jag har lovat 🙂 hoppas den e till hjälp.

kramm

Sortera efter

profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

vart är bilden?? =)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

jag försöker laddar upp den , men det går inte fatta inte vf 😡

Gilla
fyranollor profilbild

fyranollor

Kvinna ·

21 apr, 2010

Nu kom den 🙂 Hur känns allt so far? Känns storleken bra? Har funderat på 400 oxå men svårt att bestämma mig 😛

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

storleken e helt parfect för mig faktiskt 😀 allt känns bra än så länge. 

var ska du op dig ?

Gilla
fyranollor profilbild

fyranollor

Kvinna ·

21 apr, 2010

Jag ska oxå opas hos Jörg! 🙂 Ja, det ser verkligen bra ut. Spännande å få se slutresultatet sen!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

jaha ok, han e jätte duktig verkligen 🙂 ja ska ladda upp fler bilder imorgon om ja har tid så du kan se 😀

har han rekomenderat nån storlek ?

Gilla
fyranollor profilbild

fyranollor

Kvinna ·

21 apr, 2010

Jag har inte varit där ännu, men känner själv att jag vill ha mellan 350-400cc. Får se vad han tycker. Ska dit den 11maj.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

jätte fina, har hoppats på att du skulle lägga upp bilder eftersom jag ska op av Jörg 29/4!!!!!!Har du haft mycket ont och hur ont har du nu?

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

det ser bra ut tjejen! kommer säkert bli super snygga när svullnaden lagt sig 😇

hur är jörg?  berätta gärna lite om hur det gick o så..

kram!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

tack fsmalmo ! fler bilder kommer jag lovar, jag har faktiskt inte haft så jätte ont, har klarat mig själv från dag 1 🙂 men tortyr bh är verkligen förjävlig hehe . 

kramm

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

är det "tortyr" bhn du har på dig på bilden?

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

japp det e den 🙂

Gilla
Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

21 apr, 2010

Berätta gärna om dina åsikter om kliniken på i en tråd under Kliniker, så kan nån som inte nödvändigtvis tänkt just förstora brösten också få veta hur de upplevs av en patient. :)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

21 apr, 2010

Med tortyren och allt är det ju svårt att säga så mycket, men jag tycker storleken verkar jättebra! Grattis! Hoppas på fler bilder senare :-) Ska ju själv också opas av Jörg, så är intresserad av att se resultatet.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

22 apr, 2010

Jättefina!! Härligt att du inte haft så ont heller.

Vad är det för märke på bh:n?

Gilla
Citadella profilbild

Citadella

Kvinna ·

22 apr, 2010

Vad fina redan nu! Åh, vad jag längtar... :)

Gilla
minafi1 profilbild

minafi1

Kvinna ·

22 apr, 2010

Wow hali! snygga! nu sitter mina jörg boobs oxå på plats, har kommit hem idag. smärtan är okej förutom krampen jag har bak på högersidan utav ryggen! tortyren lider jag inte av-än iallafall! bilder kommer så småningom. just nu är de bara fulla med blåmärken och Spända!😛

Gilla
 profilbild

Anonym användare

22 apr, 2010

Fint!! :)

Men något som slog mig nu.. Ni som använder tortyrbh:n.. Får ni inte ont i bröstvårtorna av att det är öppet? att det skaver mot tröjan dvs..

Eller har ni en annan sport top över?

Gilla
 profilbild

Anonym användare

22 apr, 2010

minafi1 skrev:

Wow hali! snygga! nu sitter mina jörg boobs oxå på plats, har kommit hem idag. smärtan är okej förutom krampen jag har bak på högersidan utav ryggen! tortyren lider jag inte av-än iallafall! bilder kommer så småningom. just nu är de bara fulla med blåmärken och Spända!😛

hejjj tack så mycket och grattis till dig oxå 😀 visst är det härligt att det är över nu. jag längtar till och se dina bilder 😉

Gilla
 profilbild

Anonym användare

22 apr, 2010

Kicka skrev:

Fint!! :)

Men något som slog mig nu.. Ni som använder tortyrbh:n.. Får ni inte ont i bröstvårtorna av att det är öppet? att det skaver mot tröjan dvs..

Eller har ni en annan sport top över?

hej det va så jag tänkte innan oxå men det är faktiskt inte så farligt de är svullna o spända plus att man tappa lite känsel så man känner ingenting just i bröstvårtorna 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem