Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

17 maj, 2010

En vecka kvar! 330 cc över muskeln. Storlek?

Bröstförstoring

Jahapp då var det bara en vecka kvar... NU börjar man bli riktigt nervös. Hur stort kan det bli? Info Om längd etc finns där nere... Jag vet att det är väldigt individuellt. Synd att Calle inte tror att han kan lägga in mer än 330. Men tillbaka till frågan, 330 över muskeln på en kort tjej, va tror ni jag landar på för storlek?

Sortera efter

Lilllis profilbild

Lilllis

Kvinna ·

17 maj, 2010

Hmm... Varför vill han inte lägga in mera? Får det inte plats? Jag funderar också på att opa mig på proforma, framför muskeln. Är också kort. 160cm, väger 52 kg. Har dock lite själv, typ en liten b kupa. Men jag vill ha stooora! Det kanske inte heller går då? 330 låter inte jättemycket men inte heller jättelitet... Kanske blir rätt stort på dig om du har aa från början? Lycka till i alla fall! :-) Kram
Gilla
eexact profilbild

eexact

Kvinna ·

17 maj, 2010

åh där va en till som inte var lång jag är dock ca 5 cm kortare än dig har nu 200cc egen vilket är stor 70b jag ska lägga in 380cc så det låter ju konstigt att du inte skulle kunna lägga in mer :S

Jag kommer ungefär landa på e,f enligt Tuve vilken profil ska du ha?

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 maj, 2010

Jaaa... Jag frågade verkligen om det inte gick och han sa att jag måste vänta nåt år och sedan lägga in större. Gissar väl på att huden måste stretchas..? Jag ska ha högprofil! Jag vill lägga in 375/400!!
Gilla
eexact profilbild

eexact

Kvinna ·

18 maj, 2010

Ja för det kan ju inte spela någon roll när det är framför :S, men det kommer ju synas iaf ;) i och med att du är liten .

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem