Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
missgold profilbild

missgold

Kvinna ·

18 jul, 2011

existerar 100% gratis korr

Bröstförstoring

Jag har märkt att många bryr sig väldigt mycket om gratis korrigeringar, och det ska man ju helt klart göra. Eller kanske inte just att dem är gratis men att kliniken ställer upp och fixar till om saker blir fel. Jag är inne och planerar min andra bröstoperation och funderar väldigt mycket även inför denna operation (ej bokad än dock) och jag tänkte ge mig in i att lära mig om klinikers korr-hjälp.. Jag trodde faktiskt man betalade för allt sånt until a few days ago..

Min första fråga är, finns det ens en klinik som ställer upp och fixar db, rippling osv gratis?? För de jag sett på klinikers hemsidor är väl typ försäkring mot kapselbildning..

Min andra fråga är, om det inte finns en sån "gratis"klinik, finns det då någon/några kliniker som fixar nääästan gratis?

(Då jag bor i sthlm så mottager jag helst förslag på bra ställen i sthlm men är öppen för andra förslag också)

2

Sortera efter

Marina

Kvinna ·

18 jul, 2011

Gunnar Kratz på Plastikakademin i Linköping fixar faktiskt sånt han håller med om bör fixas, och det gratis, men man bör ju ha realistiska förväntningar på resultatet från början. Fler vet jag inte om.

Kostnad för hotell, ev nya implantat (om man nu inte av misstag fått andra än vad som sagts  från början), resa och förlorad arbetsinkomst tror jag dock ingen täcker för.

Gilla

missgold

Kvinna ·

18 jul, 2011

Okej, kanske ska ta och kolla upp den där Gunnar då! Tack för tipset.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem