Lindamarang
Kvinna ·
Explantation hösten 2015
Har tid för explantation nu i höst och skulle behöva lite råd. Tex vilken bh som är bäst direkt efter operationen, lindning, insmorning mm. Många tankar som snurrar... Gjorde en bröstförstoring 1998 med 400 cc under bröstmuskeln. Vägde 20 kg mindre då. Har alltså lagt på mig även över bysten och känner mig nu som en ko. Dessutom vill jag inte ha något främmande i kroppen längre. Vill heller inte vänta längre då huden knappast blir bättre med åren:)
Sortera efter

13lilly13
Kvinna ·

maja2
Kvinna ·
det beror på hur dina bröst ser ut, vävnad osv. Jag var utan implantat 3 mån, för att låta brösten vila innan nästa operation. Jag fick en bh på kliniken, en abecita sportbh som satt ganska tight. Vävnaden behöver hjälp att hållas på plats för att dra ihop sig på bästa sätt. Jag var lindad bara första dagen. bhn var från abecita och av samma slag som användes för framföroperationer.

Brutet näsben
Kvinna ·
Hur går det för dig? Kram!

Pattlisa
Kvinna ·

Guldlock
Kvinna ·
Hej!
Jgr ocks ny häroc letar inlägg glladeexplantation. Har ni några tips på trådar?

Guldlock
Kvinna ·
Försöker igen😉
Jag letar inlägg gällande explantation och vill gärna se före och efterbilder. Har någon tips på trådar. Funderar på att ta ut mina, vill helst inte sätta in nya men är orolig förhur det ser utefteråt!

Guldlock
Kvinna ·
Hej Lindamarang
Hur gammal är du? Vad sa dn läkare om hur det kunde se ut efteråt? Nu atr jag att d redan gjort din operation?
Jag funderar själv på att ta ut mina men är orolig för hur det ska bli!

Guldlock
Kvinna ·
[

Pattlisa
Kvinna ·

A_gren
Kvinna ·
Hej,
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska byta mina implantat eller ta ut dom. Jag hade nästan ingen egen vävnad innan så är rädd att det blir väldigt fult vid ett uttag. Hur är dina resultat efter ditt uttag? Ser att du hade en del egen vävnad innan så det är svårt för mig att jämföra med dig men vore ändå intressant att höra om hur är nöjd. Antar att du gjorde ett lyft efteråt? Isf, hur är dina ärr?

Sonia
Kvinna ·
Ska du bara ta ut implantaten eller lyfta också?