Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Fler bilder på 400cc framför

Bröstförstoring

3 dagar har gått, tagit lite bilder men känner än armarna vill inte riktigt med utan att det ska göra ont. So well.. hihi. Men försöka ta bilder har jag gjort i alla fall..Och det går hyffsat framåt, förutom att min kattunge hoppade ner från hyllan ovanför sängen rätt ner på mitt högra bröst som jag har mest ont i så.. ja förutom att dte gjorde så in i helvetes ont så går det framåt :P 

13

Sortera efter

Malin88

Malin88

Kvinna ·

fan vad snygga de är!! tycker de passar dig jättebra! ska bli kul o se utvecklingen!

Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Tack Malin, va du är snäll.. hihi. Jag trivs med dem faktiskt.. va inte så hemskt som jag trodde.. dem såg sjuukt strutiga ut med tejpen runt om. Jag vill bara inte dem går ner för mycket sen när svullnaden lägger sig, börjar vänja mig vid denna storlek :P haha.. farligt kanske :P

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

ja du ska va nöjd! :) du får fösöka o inte bli storleksblind för de är stora!! :)

Gilla
Liiina

Liiina

Kvinna ·

Snygga!! Jag trodde citadell bara gjorde bakom?
Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Nej jag gjorde hos Ron, han är deras "nyaste" läkare där, jobbat där några månader.. han jobbar för Johan. Och han lägger framför om han anser det är det bästa. Han tvekade inte en sek på framför va bäst för mig.. och han va inte alls inställd på att det måste va naturligt som citadell är.. utan han frågade mig åt vilket håll jag ville och sen vad han kunde göra för komma åt det hållet.

Df jag lagt in 400 för jag ville inte ha naturliga.. för han sa hade jag velat ha naturliga hade han inte gått med på 400cc.. för det är inte naturligt utseende på min kropp.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Stora och skitsnygga!!!!👍

Gilla
Nova

Nova

Kvinna ·

Grattis än en gång!! Dina är mycke finare än mina var första dagarna. Mina såg krockskadade ut :P

Jag vet ju hur det känns med svullnaden.. visst blir dina mindre sen. Jag får små idéer om att mina ser små ut ibland och knappt syns i kläderna men då tar jag av mig klädrena så VAVOOOOM vilka stora bröst jag plötsligen har :) 

Jag tycker de ser jättefina ut och det ska bli kul att se slutresultatet sen! 😀

Kram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Riktigt fina...och stoora :D

Grattis till ett kanon resultat

Mvh nice

Gilla
eva

eva

Kvinna ·

SKITSNYGGT !!!!

Jag har oxå 400 framför coh 1 och texturerade och är jättenöjd !!!!

Lycka till !!!!

Gilla
linn

linn

Kvinna ·

jättefina! :D

Gilla
matilda89

matilda89

Kvinna ·

Super snygga! Känner du fort att storleken är rätt? :)

Jag känner mer och mer att 550/475 är något jag borde lägga i, vill ha stora men mindre än dina. Men i mitt största har jag ju 300egen vävnad och där kommer jag lägga i 475 BAKOM och där la du i 400cc som hade 500 egen vävnad, så jag bord eju få mindre än dig?

Gilla
cupcake

cupcake

Kvinna ·

Jises! Det där blir ett par av de snyggaste jag sett. Precis sådana bröst som jag ville ha när jag gjorde min operation. SUPERFINA redan.

KRAM o krya på dig (det går ganska fort med framförplacering) ;-)

Gilla
Mrs V

Mrs V

Kvinna ·

Naew tack :) Men jag måste ju säga att dina är fan miiinst lika fina :))

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem