Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Rigmor Celina

Rigmor Celina

Kvinna ·

Fler från "platt" till ca 350/385 cc? Hur stora blev dom?

Bröstförstoring

Fler som varit HELT platta och opererat ca 300-375 cc? Hur stora bröst fick ni när brösten lagt till sig? Vad blev kupan.. Nu här så jag kan inte se bilder... Är lite rädd att jag inte ska få större än så här dagen efter op...

19

Sortera efter

Rigmor Celina

Rigmor Celina

Kvinna ·

NY här ska det stå. Jag har hög profil på mina
Gilla
Emsan

Emsan

Kvinna ·

Du kan ju inte se bilder men jag la in 355 utan att det ser ut som att jag har en stor byst. Det beror ju på hur bred man är och så oxå. Lycka till!
Gilla
Rigmor Celina

Rigmor Celina

Kvinna ·

Jag kan inte se bilder än.. Är ny på forumet
Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

60F fick jag med 350. Tvivlar på att dina blir en stor À som du skrev, då har du definitivt fel underband :)
Gilla
sanna1991

sanna1991

Kvinna ·

Jag la i 330cc och fick 70D/65E :) 

Gilla
Trollpacka

Trollpacka

Kvinna ·

Jag la i 335 /320 och har nu en 70E så att du ska ha en A kupa har jag svårt att tro. Brösten ändras hela tiden så ha tålamod.
Gilla
turisten

turisten

Kvinna ·

Bara bröstvårtor innan och fick 60F/G med 300cc. Har inga bilder, men om du inte har stenkoll på bh-storlekar så är 60F-65E-70D-75C-80B-85A lika stora i kupan, så bli inte förskräckt av att vi är flera som fått F-kupa med så små implantat.

Gilla
CrownJewel

CrownJewel

Kvinna ·

Från helt platt, fyllde inte ut en A-cupa så fick jag med 270cc mellan profil 70C, 430cc högprofil 70D och nu med 600cc högprofil har jag 70E, ibland 70F. Så jag fick inte speciellt stora med mina implantat, tror att det är för att jag har ingen egen vävnad alls. OCH brösten har alltid varit hårda och ser INTE naturliga ut. Ingen skillnad från när jag hade små till stora Implantat. Dom är absolut snyggast och mjukast nu med 600cc Mentor mjukhet 1. Nöjd:)
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Oroa dig inte! Brösten är oftast mindre direkt efter operation, sen så börjar dom "ploppa" ut mer o mer o meeer :) 

Gilla
turisten

turisten

Kvinna ·

CrownJewel skrev:
Från helt platt, fyllde inte ut en A-cupa så fick jag med 270cc mellan profil 70C, 430cc högprofil 70D och nu med 600cc högprofil har jag 70E, ibland 70F. Så jag fick inte speciellt stora med mina implantat, tror att det är för att jag har ingen egen vävnad alls. OCH brösten har alltid varit hårda och ser INTE naturliga ut. Ingen skillnad från när jag hade små till stora Implantat. Dom är absolut snyggast och mjukast nu med 600cc Mentor mjukhet 1. Nöjd:)

Kul att se någon med lika förebröst som jag själv hade och intressant att vårt resultat blev så totalt olika trots att jag inte heller har de allra mjukaste runda. Mina är både mjuka och ser väldigt naturliga ut. Mina 300 ser betydligt större ut än dina första implantat och då är jag ändå 15 cm längre.

Gilla
Rigmor Celina

Rigmor Celina

Kvinna ·

Nu är jag på dag 2 efter operation och brösten ser liiite större ut utan kläder, men med kläder ser det ut som 2 myggor bara. När började era bröst "ploppa ut"? och vad innebär det. Är det så att implantaten är så fasta bakom bröstmuskeln i början att de hålls tillbaka?

Gilla
Saendra

Saendra

Kvinna ·

Rigmor Celina skrev:

Nu är jag på dag 2 efter operation och brösten ser liiite större ut utan kläder, men med kläder ser det ut som 2 myggor bara. När började era bröst "ploppa ut"? och vad innebär det. Är det så att implantaten är så fasta bakom bröstmuskeln i början att de hålls tillbaka?

Både muskeln och huden är väldigt spända i början. Brösten får en mycket rundare och mjukare form efter ett tag. Efter tre månader hade jag relativt lika bröst som jag har idag. Även om dom mjuknat mycket mer idag såklart. Får jag fråga vad du är ute efter för resultat egentligen? Låter som att du förväntar dig jättestora bröst - vilket du med största sannolikhet inte kommer få med det du lagt in :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

De tar lite tid innan dom blir större, huden måste töjas etc..Men som ovan skriver så känns de som du förväntar dig bomber? jag la in 590 uhp, o jag fyllde knappt ut en b kupa innan o ja, mina är stora, eller lagom stora tycker jag för min kropp..men som sagt så känns de som du förväntar dig jättestora bröst.. :) 

Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Har läst att man kan använda bio-oil på brösten för att mjuka upp huden så att man inte får bristningar vilket kan uppstå när huden spänns ut. En del använder det på magen under graviditeter. Jag tyckte också miuna såg små ut i början men det var just för att huden och musklerna var väldigt spända och höll inne implantaten. Kom ihåg att strecha bröstmusklerna.

Gilla
Rigmor Celina

Rigmor Celina

Kvinna ·

Nu är jag på dag fyra efter operationen, och med kläder syns de knappt! De är hårda och spända men utan kläder är de fina, men ganska små...hur länge tar det tills de "ploppar".. ? Är det när bröstmusklerna släpper taget lite? Kan de se små ut för att implantaten är så långt inne?? Men de ser iaf fina ut! Hoppas dock att de blir större..
Gilla
Rigmor Celina

Rigmor Celina

Kvinna ·

Jag förväntar mig inga bomber, men när jag provade stl på implantaten med t-shirt på då såg de fina ut, och så skulle jag vilja ha det. Det såg ut som en C-kupa med t-shirt på skulle jag tro. Jag tog en lite större stl än det jag vid provningen var nöjd med så jag hoppad bara att de, så småningom, kommer se ut som jag ville när jag provade stl. Nu ser de ut som en mini à-kupa i t-shirt. Med denna op-bh på.
Gilla
Rigmor Celina

Rigmor Celina

Kvinna ·

Har ngn annan upplevt att de sett så små ut i kläder veckan efter operationen??
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Andas andas!! Dom brukar bli större o större, Mina va i full storlek efter 5 veckor typ :) försök inte att nojja så mkt för då kommrr du bara bli missnöjd o känna att dom är små! Har du en bild hur dom är nu? Man blir storleksblind snabbt oxå, glöm inte de!
Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

60F/65E fick jag efter med mina 350cc HP, hade typ noll innan.. Tänk på att brösten ändrar sig så otroligt mycket första halvåret, de lägger sig tillrätta och mjuknar.. Första månaden tänkte jag ofta "shit! Blev de inte större än så här?! Jag måste byta till mer CC", runt månad 4-5 började jag bli nöjd och de blev "större", kanske för att muskeln slappnade av ordentligt och mjuknade :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem