Rigmor Celina
Kvinna ·
Fler från "platt" till ca 350/385 cc? Hur stora blev dom?
Fler som varit HELT platta och opererat ca 300-375 cc? Hur stora bröst fick ni när brösten lagt till sig? Vad blev kupan.. Nu här så jag kan inte se bilder... Är lite rädd att jag inte ska få större än så här dagen efter op...
Sortera efter

Rigmor Celina
Kvinna ·

Emsan
Kvinna ·

Rigmor Celina
Kvinna ·

Saendra
Kvinna ·

sanna1991
Kvinna ·
Jag la i 330cc och fick 70D/65E :)

Trollpacka
Kvinna ·

turisten
Kvinna ·
Bara bröstvårtor innan och fick 60F/G med 300cc. Har inga bilder, men om du inte har stenkoll på bh-storlekar så är 60F-65E-70D-75C-80B-85A lika stora i kupan, så bli inte förskräckt av att vi är flera som fått F-kupa med så små implantat.

CrownJewel
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·
Oroa dig inte! Brösten är oftast mindre direkt efter operation, sen så börjar dom "ploppa" ut mer o mer o meeer :)

turisten
Kvinna ·
Kul att se någon med lika förebröst som jag själv hade och intressant att vårt resultat blev så totalt olika trots att jag inte heller har de allra mjukaste runda. Mina är både mjuka och ser väldigt naturliga ut. Mina 300 ser betydligt större ut än dina första implantat och då är jag ändå 15 cm längre.

Rigmor Celina
Kvinna ·
Nu är jag på dag 2 efter operation och brösten ser liiite större ut utan kläder, men med kläder ser det ut som 2 myggor bara. När började era bröst "ploppa ut"? och vad innebär det. Är det så att implantaten är så fasta bakom bröstmuskeln i början att de hålls tillbaka?

Saendra
Kvinna ·
Nu är jag på dag 2 efter operation och brösten ser liiite större ut utan kläder, men med kläder ser det ut som 2 myggor bara. När började era bröst "ploppa ut"? och vad innebär det. Är det så att implantaten är så fasta bakom bröstmuskeln i början att de hålls tillbaka?
Både muskeln och huden är väldigt spända i början. Brösten får en mycket rundare och mjukare form efter ett tag. Efter tre månader hade jag relativt lika bröst som jag har idag. Även om dom mjuknat mycket mer idag såklart. Får jag fråga vad du är ute efter för resultat egentligen? Låter som att du förväntar dig jättestora bröst - vilket du med största sannolikhet inte kommer få med det du lagt in :)

SevenEleven
Kvinna ·
De tar lite tid innan dom blir större, huden måste töjas etc..Men som ovan skriver så känns de som du förväntar dig bomber? jag la in 590 uhp, o jag fyllde knappt ut en b kupa innan o ja, mina är stora, eller lagom stora tycker jag för min kropp..men som sagt så känns de som du förväntar dig jättestora bröst.. :)

Mandelblom
Kvinna ·
Har läst att man kan använda bio-oil på brösten för att mjuka upp huden så att man inte får bristningar vilket kan uppstå när huden spänns ut. En del använder det på magen under graviditeter. Jag tyckte också miuna såg små ut i början men det var just för att huden och musklerna var väldigt spända och höll inne implantaten. Kom ihåg att strecha bröstmusklerna.

Rigmor Celina
Kvinna ·

Rigmor Celina
Kvinna ·

Rigmor Celina
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·

Cagi00
Kvinna ·