Anonym användare
Fler som opas av Örjan den 19/7?
Hallå! snart dags för op, fler än jag som inte kan tänka på annat än bröst nu =)????
Sortera efter

Juli11
Man ·

Anonym användare
Ok då kanske vi ses!

Juli11
Man ·
Det gör vi säkert i korridorerna i alla fall :)

Anonym användare
Ska också opas då av Örjan!! Är sååå nervös!

Juli11
Man ·
Giveme- Vad kul! Vet en till från Julitråden som ska opas. I går kväll fick jag kalla fötter men just nu känns det ok. antar att det är vanligt att man pendlar från ångest till förväntansfull :-D Ska du ha framför eller bakom? Vilken tid ska du vara på kliniken?

Anonym användare
Hej jag ska inte opereras nu i Juli så förlåt om jag förstör eran tråd lite.
Men jag undrar om det är så att alla som opereras under samma dag får samma tid att befinna sig i kliniken eller om alla får olika? Tänkte lixom mer på om man kommer få vänta några timmar på att få opereras eller om det går snabbt från när man kommer dit?

Juli11
Man ·
Sthlmbruttan- ingen fara. jag undrar faktiskt detsamma. Vet de som fått tid 7.45 men opas kl 13 och även de som fått tid 7.45 som opas 9. Vet också att andra fått 11 förut. Jag hoppas att det inte blir för lång väntan bara. Då hinner man ju bli skapligt nervös....🙁

Anonym användare
Fick kalla kårar igår kväll när jag kom på att det inte var långt kvar till op dagen, men just nu känns det okej, nästan overkligt.
Jag ska göra bakom, du då?
Ska vara där 07:30 så jag vet inte om man är först ut eller så? Ursch.. nu blir ja nervös igen! Haha!
Så otroligt nervös inför narkosen!!!
När ska du vara där?

Juli11
Man ·
Jag tror det är helt normalt att pendla sådär innan op. Ang narkos så är det ju förståeligt att man blir nervös. Jag har blivit sövd en gång förut i samband med skrapning/missfall och då var jag inte särskilt nervös. De tog väl hand om mig. Sen såg jag på Plastikkirurgerna på TV och där var en tjej jättenervös och narkosläkaren uttalade sig och sa att det finns INGET tillfälle då man är så övervakad som under narkos vilket kändes skönt att höra.
Jag ska vara där 7.45. Vet de som fått samma tid som jag och opats 9 men även 13. Hoppas att jag inte får vänta skitlänge. Ju tidigare desto längre tid för återhämtning på kliniken.
Jag ska göra HP 375 cc framför. Börjar noja lite om komplikationer nu då Örjan inte korrar allt. Känns som om man mer eller mindre får räkna med någon komplikation tyvärr.
Du får gärna PM:a mig om du vill, vore kul att få ett bekant ansikte väl på plats. Här vet man ju bara nickname.

Littleme
Kvinna ·

Juli11
Man ·
Littleme- vilka implantat velar du emellan? Tyckte också det var skitsvårt och efter konsultationen visste jag varken ut eller in. Fick komma tillbaka och testa igen och tog då med sambon vilket kändes skönt. Jag tyckte eg att 350 kändes bäst men gick upp till 375 cc då Örjan rekommenderade att det ska kännas liiite för stort när man provar, då brukar det bli rätt sen. Testade även 400 vilket kändes tokstort. Konstigt egentligen då det skiljer 25 cc bara

Littleme
Kvinna ·
ja funderar på mellan 225-300. tycker det såg stort ut redan vid 225 på proforma när ja prova...men när man tittar på bilder så ser 225 oftast rätt litet ut och man vill ju känna att det är värt pengarna ändå. Blir nog 275 moderate plus men ska prova i morgon med sambo o så får han hjälpa mig o titta om d ser bra ut...verkar som om d förvinner lite när implantaten e på plats. Åh nu ser ja att du opereras i dag. Hoppas att allt har gått bra och att du blir nöjd med storleken=)