Mickzi
Kvinna ·
16 jun, 2021
Fler som opereras 28/6?
BröstförstoringHeey tänkte kolla om det fanns fler som ska göra bröstförstoring 28/6 alltsåå om 1 vecka o 4 dagar från och med nu, haha vet har countdown är så sugen, speciellt eftersom jag skulle göra op redan förra månaden 28e men blev framflyttad så typiskt ? men nu är det snart dags och skulle vara kul med en tråd där vi kan följa varandra och återkoppla hur läkningsprocessen och om allt som hör till med varandra ?
Sortera efter
Zandruz
Kvinna ·
17 jun, 2021
Mickzi
Kvinna ·
19 jun, 2021
KHM
Kvinna ·
21 jun, 2021
imaki
Kvinna ·
21 jun, 2021
Frejen
Kvinna ·
21 jun, 2021
Zandruz
Kvinna ·
21 jun, 2021
Vad kul hoppas allt går bra för dig ? ja verkligen samma här har hört att de dom 4 första dagarna som brukar vara värst men de är ju så värt det ?
Zandruz
Kvinna ·
21 jun, 2021
6 dagar efter operationen är gjord och jag har fortfarande ont. Inte olidligt men jobbigt. Så det kan se väldigt olika ut. Ville bara påminna er om det ?
Zandruz
Kvinna ·
21 jun, 2021
Jag opereras den 30/6 och följs gärna åt. Vad har ni tänkt ha för kläder på er nu när det är så varmt? Jag vill gärna ha nåt luftigt med knappar fram men har inte hittat nåt bra än.
imaki
Kvinna ·
21 jun, 2021
Midi_88
Kvinna ·
26 jun, 2021
Zandruz
Kvinna ·
28 jun, 2021
imaki
Kvinna ·
28 jun, 2021
Då var dagen här och att man äntligen sitter hemma efter en lång dag med dom omtalade elefanterna på bröstkorgen. Förstår precis vad alla säger och skriver och den tryckande känslan över brösten. Då jag var först ut på kliniken och upp på operationsbordet så hann jag aldrig bli riktigt nervös eller tänka efter. Utan allt gick så fort och att vakna upp på uppvaket med känslan att det redan var klart och man kände sig pigg var ju helt magisk. Däremot har tröttheten varit enorm hela dagen och man har suttit hemma och slumrat till och från! Nu blir det en fortsatt vila och återhämtning och hoppas att allt läker fint! ❤️
Hur går det för er andra? ?
Midi_88
Kvinna ·
29 jun, 2021
Zandruz
Kvinna ·
29 jun, 2021
Då var dagen här och att man äntligen sitter hemma efter en lång dag med dom omtalade elefanterna på bröstkorgen. Förstår precis vad alla säger och skriver och den tryckande känslan över brösten. Då jag var först ut på kliniken och upp på operationsbordet så hann jag aldrig bli riktigt nervös eller tänka efter. Utan allt gick så fort och att vakna upp på uppvaket med känslan att det redan var klart och man kände sig pigg var ju helt magisk. Däremot har tröttheten varit enorm hela dagen och man har suttit hemma och slumrat till och från! Nu blir det en fortsatt vila och återhämtning och hoppas att allt läker fint! ❤️
Hur går det för er andra? ?
Vad kul att höra att det ändå har gått så bra för dig idag! Du får gärna uppdatera imorgon ? min tur på torsdag.. har börjat förbereda hemma, tvätta kläder och så vidare. Börjar bli RIKTIGT nervös nu..
imaki
Kvinna ·
29 jun, 2021
Mickzi
Kvinna ·
29 jun, 2021
imaki
Kvinna ·
01 jul, 2021