Tuttfräs
Kvinna ·
För litet, 360 cc... Större?! Anatomiska/runda?
I mitten på september så ska jag operera mig. Jag och läkaren har bestämt framför 360 cc runda allergan. Jag vill verkligen ha framför placering MEN jag får inte plats med större än 360cc runda. Vill jag ha större så måste jag alltså välja en bakom placering eller anatomiska (framför). Jag är så nojjig över att jag kommer få alldeles för små bröst. Vad tror ni? Ska jag ändra mig till bakom? (Även ifall det är egentligen inte vad jag vill) eller välja anatomiska men ha kvar framför placeringen? Har läst så mycket neg om anatomiska så därför vill jag ha runda. Någon med anatomiska? Ångrar ni att ni inte tog runda?
Sortera efter

Tess83
Kvinna ·
Jag ska också göra 360cc, jag hoppas de inte blir för stora eller för små på mig. Har 240cc nu så ska byta implantat, men svårt å förstå hur de blir efteråt
Gilla

Ckop20
Kvinna ·
Jag har Motiva Ergonomix 360 och de är en storlek som man både kan framhäva och klä ner. Lagom stora naken. Så byter du från 240 så märker du skillnad.
Gilla

Tess83
Kvinna ·
Ja jag hoppas de blir bra på min kropp, nu är jag så taggad för op! Önskar de va idag?
Gilla