Plastikfreak
Kvinna ·
för mycket med 375cc när man är 155cm lång?hjälp!!
Har kikat sett många bilder på tjejer som lagt in 375cc men nästan alla jag har sett är ca 169cm lång och jag är bara 155.. är rädd för att det ska bli för stort eller att det ska se mycket större ut på mig eftersom att jag är så liten?
vad tror ni? jag ska opas 30 maj.. 🙂 inte så länge kvar!
Sortera efter

Anonym användare

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag är 159 lång och har haft 440cc HP och har nu 590cc UHP. Har bilder på min profil :)

Vanessa88
Kvinna ·
Jag tror de kan bli stort eftersom det lixom "åker ihop" mer när man är kort om du fattar... men jag vet inte?

snuttefian
Kvinna ·
Sitter i samma sitts som du. Har operation REDAN på TORSDAG...
på konsultaionen kom vi fram till 385, men efter har fått tips och råd från alla gulliga tjejer här och kollar på bilder, läst på mer osv Lutar det nu runt 450.
Som dom flesta här säger att man lätt bli strlk blind och Ångrar sig när dom valde de minsta cc när dom velade bland 2.
Men det är de som är lite läskit, när man är så liten att det bara BOmBOOOM på oss mot dom som la i samma och är 170, 65 kg typ.
Men tror absolut inte att det blir för stort
Beor rju såklart på vad du är ute efter

Plastikfreak
Kvinna ·
tack för allas svar!
jag är ute efter ganska stora snygga bröst, men inte för stora så att folk tänker "tjejen med brösten" det är det jag är rädd för, man ska kunna dölja dom men samtidigt framhäva så att dom ser snygga ut. Har velat ha bröst sen jag var ungefär 10 år så jag ser verkligen fram emot detta, och det måste bli perfekt! kommer bli svårt att få det perfekt, men vill inte ta större än 375.. får hoppas att det blir den storleken jag vill ha. är så nervös redan🙂 en tjej jag har pratat med i ungefär ett år nu här ifrån POF har 350cc och är 156cm lång alltså bara en cm längre än mig, och hon ska göra en till OP nu och lägga in 610cc framför muskeln. Det kommer bli väldigt stort, men jag vill ha snygga ganska stora, men inte MELONER.. om ni förstår vad jag menar? det är så svårt när man tittar på bilder för man ser endast brösten, det hade varit lättare om det bara var helkroppsbilder man ser, för då ser man hur stora dom är.

Plastikfreak
Kvinna ·
puffar tråden lite!
behöver prata lite mer om det.. för är skitnojjig.

Emeli
Kvinna ·

Daeva
Kvinna ·
En vän till mig är runt 155 lång och väger drygt 45kg tror jag, hon la in 450cc. Det går att dölja med kläder så var inte orolig över det :D I vissa klädesplagg tycker jag inte ens man lägger märke till att hon opat sig. Men självklart syns det tydligt i tighta urringade överdelar, bikini osv.

Jhalie
Kvinna ·

Plastikfreak
Kvinna ·

Piggelin
Kvinna ·
Tror inte alls att 375cc HP kommer se för stort ut på dig.
Jag har nästan samma längd som dig och valde 520cc UHP bakom muskeln. Hade 150cc i egen vävnad samt 275cc som jag uppgraderade ochbytte ut till ettstörre implantat. Mina gamla var flera år och av den äldre sorten med flytande silikon.Var lite orolig innan att 520cc skullege mig en look àLinda Rosing,menicke då!Hade varken velat ha större eller mindre och tycker storleken passar mig alldeles perfekt. Däremot har jag noterat att alla mina gamla träningstoppar numera är för små.

Sjörövare
Kvinna ·
375 blir för inte stort på dig.
Du kommer att kunna dölja dem lätt om du vill, eller framhäva dem om du är på det humöret :)
Tror du kommer bli missnöjd om du tar mindre eftersom du ändå vill ha stora bröst.
Lycka till! :)

Plastikfreak
Kvinna ·
tack nu känner jag mig mycket lugnare.. 🙂 jag tror att det kommer bli alldeles lagom på mig.
min mamma däremot säger att det är gigantiskt, men hon har 220cc anatomiska bakom muskeln.
så hon blir lite skräckslagen haha men det kommer bli hur bra som helst tror jag och man kommer vänja sig så himla fort.
Jag tror inte det är för stort! Jag har lagt in 445 och hade inga egna bröst alls typ. Jag är lika lång och väger det samma som du. Kolla in mina bilder :)