Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
Hannaan profilbild

Hannaan

Kvinna ·

23 jun, 2020

För stor projektion i mentor anatomiska cpg 322, 420 cc.

Bröstförstoring

Hilfe! Jag har blivit rekommenderad Mentor anatomiska cpg 322, 420 cc. Projektionen (putet) är 5,5 cm, vilket skrämmer mig lite. Jag var innan konsultation inne på motiva ergonomix (var rätt säker på att jag skulle bli rekommenderad 425 här, vilket jag blev - men det skulle vara stor risk för rippling med dessa) som ju är 1 cm mindre i putet. Gör detta skillnad? Jag är 178 cm lång, och väldigt benig upptill, väger 58 kg. Min bröstbredd var 13,8 så jag förstår ju att jag behöver ett stort implantat, men funderar på att gå ner till mentor cpg 321, 355 cc istället, som är 4,5 i projektion. Det är så svårt då det är så få som har bilder på anatomiska här, hittar inga bilder på Nordiska på anatomiska heller! Har nån tips eller tröst i frågan? Eller vet var jag kan hitta bilder?

Sortera efter

Nice1234 profilbild

Nice1234

Kvinna ·

25 jun, 2020

Hej! Jag har precis som du lös hud och blev också rekommenderad CPG 322 (Fast mindre cc) för att lyfta Bröstvårtan utan att göra ett lyft. Projektionen på mina är 4,7cm (255cc) och tycker också det låter som rätt mycket. Men har letat på RealSelf och sökt på moderate plus (Som 322an ocskå heter) anatomical eller teardrop och funnit ett par andra som har den samma modell. Tycker hittills att projektionen har sett mycket bra ut ? Tror danska amaliekliniken har flera före och efter bilder på Mentors anatomiska. https://www.amalieklinikken.dk/kirurgi/brystforstoerrende-operation-bfo/brystforstoerrelse-med-implantater-bfo/foer-efter-billeder/ Kika där ?
Gilla
Hannaan profilbild

Hannaan

Kvinna ·

25 jun, 2020

Å, tusen tack för tips! Har haft så svårt att hitta bilder. Bara sett några på victoriakliniken, men tycker att det ser fint ut! Ska kolla sidorna du tipsade om. Vad spännande, vem ska opa dig? Har du ngt datum eller funderar du fortfarande?
Gilla
Nice1234 profilbild

Nice1234

Kvinna ·

26 jun, 2020

Ja, det har inte varit helt enkelt att researcha just mentors anatomiska. Men det är bara att googla järnet, och kika på RealSelf. Jag funderar fortfarande, men hoppas det blir av efter sommaren :)
Gilla
Is123 profilbild

Is123

Kvinna ·

02 jul, 2020

Bra länk! Så många bra bilder, hjälper mycket att se före/efter på så många olika.
Gilla
Rosemihiya profilbild

Rosemihiya

Kvinna ·

03 jul, 2020

Hej! Plastikoperationer.net har också ett bildgalleri med flera Bilder på mentor cpg anatomiska. Jag skall opereras 4:e augusti av Patrik. Jag har sökt bilder sedan februari, finns faktiskt dåligt med bilder på mentors cpg.
Gilla
Hannaan profilbild

Hannaan

Kvinna ·

03 jul, 2020

Tusen tack för tips! Ja, jag har inte heller sett en enda bild eller hört om nån där Patrik använt mentor anatomiska. Skönt att träffa en till! Var det du som ville ha dem eller han som rekommenderade? Spännande, då opas du bara en vecka innan mig.
Gilla
Rosemihiya profilbild

Rosemihiya

Kvinna ·

03 jul, 2020

Jag visade bilder till Patrik och han valde utifrån det resultat jag önskar mig. Jag ville lägga framförbröst och det motsatte han sig inte heller så det var skönt. Jag känner verkligen att jag valt rätt kirurg. Han är rätt krass och känns pålitlig.
Gilla
Rosemihiya profilbild

Rosemihiya

Kvinna ·

03 jul, 2020

Och roligt att vi hittade varandra, vi får följas åt lite!
Gilla
Nice1234 profilbild

Nice1234

Kvinna ·

08 jul, 2020

Kan man ha anatomiska framför? Trodde man absolut skulle ha dem bakom för att de inte ska rotera?
Gilla
Mallan1 profilbild

Mallan1

Kvinna ·

08 jul, 2020

Jag har mentor cpg 322 (moderate plus profile, medium height) i 375 cc. Tycker mitt put är för snålt ? men jag valde bredast möjliga implantat då jag önskade mycket sideboob och ville få ihop mellanrummet mesta möjliga. Kunde liksom inte gå på 440 som va motsvarande bredd hög profil, så då fick jag gå ner till moderate plus för att behålla bredd.
Gilla
Hannaan profilbild

Hannaan

Kvinna ·

08 jul, 2020

Mallan1, vad hade du för bröstbredd?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem