Rosa123
Kvinna ·
För stora implantat 450cc
Hej! đž
Jag skulle gÀrna vilja höra hur ni andra mÄdde och hur era bröst sÄg ut ungefÀr 3 veckor efter bröstförstoring.
Jag har 450 cc pÄ ena sidan och 425 cc pÄ andra och det har nu gÄtt ungefÀr 3 veckor sedan operationen. Jag Àr 165 cm och vÀger 54 kg.
Mina bröst kĂ€nns fortfarande ganska svullna och implantaten har Ă€nnu inte riktigt börjat droppa ner. Just nu har jag ganska liten underpol och formen ser nĂ€stan lite kantig/fyrkantig ut, vilket kĂ€nns lite konstigt och ovant. đ
Ni som hade liknande förutsÀttningar:
Hur kÀndes era bröst efter ca 3 veckor?
Var de fortfarande vÀldigt svullna? I sÄ fall, hur lÀnge satt svullnaden kvar?
NÀr började era implantat sjunka ner och underpolen utvecklas?
FörĂ€ndrades formen mycket mellan vecka 3 och exempelvis vecka 6â12?
KÀndes brösten stora/spÀnda i början och Àndrades det nÀr svullnaden gick ner?
Jag vet att alla lĂ€ker olika, men skulle verkligen uppskatta att höra era erfarenheter. â€ïž Det Ă€r lite svĂ„rt att veta vad som Ă€r normalt nĂ€r man fortfarande Ă€r sĂ„ tidigt efter operationen.
Sortera efter

majabaja100
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
Jag kan intyga att det hÀnder mycket fram till v12, i vart fall om du har implantatenbakom muskeln, som jag tror efter din beskrivning.
Formen kommer att mjukna och sjunka betydligt mer, och det Àr normalt att det Àr spÀnt Ànnu, men den vÀrsta svullnaden börjar nog lÀgga sig nu?
Jag opererades för 11 dagar sen, la dock i 500cc men mina Àr fortfarande svullna, puffiga bröstvÄrtor. Höger har hela tiden kÀnts mer hÄrd och spÀnd. SÄ vet inte sÄ mycket om hur det blir vecka 6 och framÄt heller men just nu Àr dom svullna och spÀnda iallafall