Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Booobies profilbild

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Förändring på ca 5 v 425cc *bilder*

Andra bröstoperationer
De har förändrats en hel del sen dag ett tills nu. Jag var väldigt orolig från början att de skulle bli knas med ena bröstet. Men dom blir bara finare och finare..
Slänger med några bilder så ni ser vad jag snackar om.
:)
19

Sortera efter

Lunarsoffan

Kvinna ·

18 apr, 2013

Fina! Har dina bröstvårtor åkt upp lite från vecka 9 tills nu? Mina är 16 dagar nu och sitter i mitten, vill ha upp dom lite. Tror du att det kommer att hända? Har hög profil, bilder finns på min sida
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Vecka 9? Har inte ens kommit dit än ;) hihi. Men tycker dom har förändrats mycket senaste veckorna. Mina bröstvårtor är väldigt högt tycker jag. Syns kanske inte på kortet. Så ja dina hinner nog förändras massor om de bara gått 16 dagar. Mina såg hemska ut första veckorna. En hemsk kant på ena bröstet. Den e typ obefintlig nu. O de har skett senaste 2 veckorna. :) och de har mjuknat massor på slute. Hur upplever du dina?
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Och du.. jäklar vad fina dina är redan. Kommer bli tipp topp
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

18 apr, 2013

Oj sorry. Menade dag 9 såklart :) ja mina har aldrig varit så kantiga men självklart har det hänt mycket på drygt 2 veckor! Ser fram emot slutresultatet och är väldigt nyfiken, vill att bröstvårtorna ska upp lite bara! :P dina är jättefina, du ska vara nöjd
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Ja dina kommer hinna förändras. Använder du bröstband? Tack så mycket. De värmer o höra!
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

18 apr, 2013

Himla fina - tittat på dina bilder tidigare i dag :) Ska åxå OPas nästa vecka av Anders :) Grattis till ditt resultat
Gilla

backtoboobs

Kvinna ·

18 apr, 2013

Superfina! Hur känns storleken? Grattis!!
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Skruuf: tack tack. Anders är super och personalen är underbara där. Kanon ställe. Så bra val! :)
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

backtoboobs: Storleken känns kanon. Även om jag ibland tänker de kunnat varit liite större! Men dom är nog rätt lagom. Men mycket vill ha mer. Man vänjer sig fort!
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

18 apr, 2013

Booobies skrev:
Skruuf: tack tack. Anders är super och personalen är underbara där. Kanon ställe. Så bra val! :)
Härligt - Tack :) känns bra med valet.
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Gud vad spännande snart dax för din del :) hihi
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

18 apr, 2013

JA jag vet * spänki :) Jag blir nog nöjd bara jag får "nånting" ;)
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Haha lite så tänkte ja med. De kan fan inte bli sämre ;)
Gilla

kiss

Kvinna ·

18 apr, 2013

Sjukt snygga bröst och vilken kropp!! :)
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Taaack :) värmer o höra!
Gilla

Booobies

Kvinna ·

18 apr, 2013

Var in och kollade dina bilder nu kiss. Och dina e ju super snygga med ju :)
Gilla

geléhallon

Kvinna ·

19 apr, 2013

De kommer bli jättefina! Nice!
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

19 apr, 2013

Booobies skrev:
Ja dina kommer hinna förändras. Använder du bröstband? Tack så mycket. De värmer o höra!
Nä :)
Gilla

Booobies

Kvinna ·

19 apr, 2013

De hoppas ja verkligen dom blir! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem