Meaow
Kvinna ·
Före & efterbild, 310/330cc
Nu är mina bröst 11 dagar! jag gjorde ett litet kollage för att jämföra med mina förebilder! Det är större skillnaden än vad jag trodde :)
Sortera efter

Anonym användare

Meaow
Kvinna ·

Anonym användare
vad sa du till patrik på konsultationen, om hur du ville ha? hur förklarade du att du ville ha?
då jag måste tydligt förklara för honom att jag vill ha "citadellbröst" isåfall :P med skidbacke, bröstvårtorna liiiite över mitten, så dom inte pekar rakt ut från sidan osv...

Meaow
Kvinna ·

silicea
Kvinna ·
Jag tycker de är jättefina redan nu!
Jag gillar när det är runt, inte så förtjust i skidbacke med stor underpol och bröstvårtor som pekar uppåt (jag vill ha dem i mitten och de ska peka rakt fram). Tycker dina ser perfekta ut, precis så hoppas jag att mitt resultat blir också. :)

Anonym användare
Skitsnygga bröst! 👍

Me_2_
Kvinna ·

Delilah
Kvinna ·

Missfancy
Kvinna ·
Wow vad fina! Passar din kropp super bra!
Förstår om du är jätte nöjd, det borde du vara! 👍

Anonym användare
Fina redan, kommer bli väldigt bra när dom sjunkit ner och format sig :)

Anonym användare
Jag tycker de är jättefina redan nu!
Jag gillar när det är runt, inte så förtjust i skidbacke med stor underpol och bröstvårtor som pekar uppåt (jag vill ha dem i mitten och de ska peka rakt fram). Tycker dina ser perfekta ut, precis så hoppas jag att mitt resultat blir också. :)
Haha låter som att jag hade kunnat skriva det ;) Tycker också centrerade vårtor är optimalt. Tycker många gånger citadell gör alldeles för stor underpol vilket gör att brösten ser allt annat än naturliga ut trots skidbacke

silicea
Kvinna ·
Haha, ja mina har iaf alltid varit i mitten och pekat framåt från naturens sida, oavsett om de varit B eller D kupor. Så jag vill såklart behålla det utseendet efter förstoringen. Förstår inte varför så många önskar att de ska hänga lite efter op och ha stor underpol för att se naturliga ut, en sån form är inte det naturliga för min kropp iaf. :)

Meaow
Kvinna ·
Tack vad ni är snälla!
Jag gillar inte heller när det är för mycket skidbacke och stor underpol.
Sålänge de sjunker något till så blir jag supernöjd! 😀

äntligenboobs
Kvinna ·
Kanonsnygga!!! Grattis!!!

Längtansfull
Kvinna ·

Anonym användare
wow, såg nyss din nyaste bild!! exakt så vill jag ha, men att dom ska sjunka lite i överpoolen men det lär ju dina göra.. dom är ju bara 13 dagar..
ska ta med din bild å visa för patrik ;) har prel. bokat en op i dec hos honom.
du är nöjd va???

Meaow
Kvinna ·
jättesnygga!!!!!
tror du att du kommer få lite mer skidbacke än det där?
jag vill nämligen ha skidbacke och hade tänkt göra på citadell, peter eller tuve.
men funderar nu på patrik höijer.. dock har jag inte sett så många bröst av honom som har så mkt skidbacke... men dina är ju jättefina! hade dock velat haft liiiite mer skidbacke å "uppåt " bröstvårtor, men dina kommer ju ändra sig eftersom dom bara är 11 dagar :)