Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
La Luna

La Luna

Kvinna ·

Före o efter BILDER ! Lyft o sen anatomiska 320cc framför

Bröstförstoring
Heej! Lite före bilder, mellan o efterbilder på mina nya bröst. Är såå nöjd :) Fattar inte att det är sant!
Som ni ser har jag även gjort ett bröst lyft oxså, 4 de 2012.
12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Vilken förändring... Jätte snyggt.;-) e du nöjd med Bo? Har själv gjort där å e super nöjd;-)
Gilla
La Luna

La Luna

Kvinna ·

Tack!😀 Ja, jag är Jättenöjd med Bo o hela Teamet👍
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Allt har gått bra ser jag :)) Ser ut att bli jättebra ju :))) Jag ska till Bo igen 13/5 för att sänka vecken oså.
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Jätte fint resultat :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

La Luna: Gud vad fint det blev! Med facit i hand nu efteråt, så hade du inget att oroa dig för ;) Hur går det med läkningen? Mår du bra osv? :)
Gilla
La Luna

La Luna

Kvinna ·

Sussipussi: Tack! Ja det har gått bra o ä såå nöjd! Sliten o trött av o till men det är bara o vila sig lite det:) Presley : Tack så mkt:) Mufflan: Tack ! Ja verkligen skillnad med tanke på utgångsläget! Nej precis, var så nervös o pirrig före!! Blev lugn bara jag kom till Clinicen. Läkningen går bra:)! Mår bra lite upp o ner med humöret ibland bara. Jobbigt o behöva hjälp till så mkt. Tålamodet är inte på topp o det märks med 3 barn i huset. Sover helt ok. Vilar när jag blir sliten . O går snigel promenader o grejar hemma när jag är pigg !! Tittar mig i spegeln rätt ofta oxså ;) hahaha
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Samma här. Vilket lugn på kliniken alltså!
Det låter ju helt normalt och ganska lindrigt, som tur är! 
En guldstjärna till dig som har 3 barn att ta hand om också!! Jag klarar knappt av mig själv... 
Humöret känner jag också av... Kan gå från jätteglad till ledsen inom loppet av 2 sekunder?! Haha.
Spegeln är ens bästa vän just nu ;) 
Gilla
La Luna

La Luna

Kvinna ·

Tack för stjärna🙂 Får ju såklart hjälp av min man o syster!! Men det är skönt o få vara hemma ensam nu på dagarna o bara rå om sig själv🙂 ska iväg snart o få håret tvättat hos min Frisör👍har långt hår!! Hur går det med dig då? hur länge är du sjukskriven? Körde bil idag för första gången, gick bra!
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Vad bra att du får hjälp iaf! Ja, det var skönt att bara få vara på dagarna :)
Vilken lyx med frisörtvätt ;)
Jag började jobba idag, 2 veckor sen op! Gick bra, men köra  var svårt. Jättejobbigt att svänga...
Hur länge är du sjukskriven?
Gilla
La Luna

La Luna

Kvinna ·

4 v. Har ett fysiskt jobb. Massageterapeut / instruktör. Men ska börja jobba efter 3 . Har en snäll chef, så ska få lite andra sysslor :)
Gilla
mufflan

mufflan

Kvinna ·

Gud vad bra :)
Gilla
comeswithwinter

comeswithwinter

Kvinna ·

Hej La Luna! Skulle du kunna rekommendera Bo Cederqvist som läkare? Jag har kikat runt ett tag och fastnat för honom. De flesta talar gott om honom och är nöjd med sitt resultat. Men eftersom jag bara är bronsmedlem än (kan inte se bilder) så länge så skulle jag gärna vilja veta vad han har för preferenser, naturliga eller mer iögonfallande? Jag är inne på att ha ett anatomiskt implantat och skulle göra min b-kupa fylligare till den grad då den fortfarande passar min kropp. Är ganska bred i kroppen. Och vad är det som ingår i priset? Övernattning, försäkring, korrigeringar? Tack på förhand!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem