mom
Kvinna ·
Före o efterbild. 1 mån gamla 400cc bakom.
Nu har jsg äntligen tagit tag i saken o lagt upp en bild. Brösten är nu en månad gamla. Jag är helnöjd! Opererade mig den 14e december hos Gunnar Krantz, Plastikakademin. Före o efterbild.
Sortera efter

newbegining
Kvinna ·

mom
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättesnygga bröst! Förstår att du är nöjd :)

smålandstös
Kvinna ·
Jättefina!

Tösan
Kvinna ·
Verkligen fina!!!

sockerpullan
Kvinna ·

gnarly
Kvinna ·
Jättefina! :)

daria
Kvinna ·
SNYGGA!! grattis!! Gjorde du lyft också eller det behövdes inte?

mom
Kvinna ·
Tack alla!
Nej det behövdes inget lyft eftersom jag hade så små bröst. Det var aldrig ens på tal. Fanns liksom inget att lyfta :S Dom var större innan jag fick barn men sen blev dom väldigt tomma.
Men som sagt så va dom så små nu så det inte blev nått bröstveck om jag höjde armarna lite. Men inget häng. Mina bröst har aldrig suttit så högt upp på kroppen om de e de du tänker på...?

mom
Kvinna ·
Tack alla!
Nej det behövdes inget lyft eftersom jag hade så små bröst. Det var aldrig ens på tal. Fanns liksom inget att lyfta :S Dom var större innan jag fick barn men sen blev dom väldigt tomma.
Men som sagt så va dom så små nu så det inte blev nått bröstveck om jag höjde armarna lite. Men inget häng. Mina bröst har aldrig suttit så högt upp på kroppen om de e de du tänker på...?
Verkligen super super fina!!!! GRATTIS :) Sådär drömmer jag om att mina ska kunna se ut men har ju ett helt annat utgångsläge än dig.. Opererar näsa och gör ett bröstlyft med förstoring på onsdag nästa vecka. Börjar bli sjukt nervös nu! Hur var det för dig, behöver man tänka på att ha någon speciell bh eller får man det av kliniken? Och värktabletter hur mkt och vilken sort fick du?
Stort grattis igen!!!!