Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
mom

mom

Kvinna ·

Före o efterbild. 1 mån gamla 400cc bakom.

Bröstförstoring

Nu har jsg äntligen tagit tag i saken o lagt upp en bild. Brösten är nu en månad gamla. Jag är helnöjd! Opererade mig den 14e december hos Gunnar Krantz, Plastikakademin. Före o efterbild.

10

Sortera efter

newbegining

newbegining

Kvinna ·

Verkligen super super fina!!!! GRATTIS :) Sådär drömmer jag om att mina ska kunna se ut men har ju ett helt annat utgångsläge än dig.. Opererar näsa och gör ett bröstlyft med förstoring på onsdag nästa vecka. Börjar bli sjukt nervös nu! Hur var det för dig, behöver man tänka på att ha någon speciell bh eller får man det av kliniken? Och värktabletter hur mkt och vilken sort fick du?

Stort grattis igen!!!!

Gilla
mom

mom

Kvinna ·

Tack snälla! Jag är jättenöjd faktist!! På plastikakademin där jag opererade mig fick jag inte någon bh utan jag köpte en själv. Jag va runt o provade några olika men den bästa jag hittade var inne på lindex, märket SWEGMARK. Den är tunn o skön o ändå stadig. O så sitter inte nederkanten mitt i snitten. När de gäller verktabletter så fick jag några av dom o sen recept så jag kunde hämta ut flera! Jag fick dikloflenak eller vad dom heter.
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jättesnygga bröst! Förstår att du är nöjd :)

Gilla
smålandstös

smålandstös

Kvinna ·

Jättefina!

Gilla
Tösan

Tösan

Kvinna ·

Verkligen fina!!!

Gilla
sockerpullan

sockerpullan

Kvinna ·

Gööörsnygga! :)
Gilla
gnarly

gnarly

Kvinna ·

Jättefina! :)

Gilla
daria

daria

Kvinna ·

SNYGGA!! grattis!! Gjorde du lyft också eller det behövdes inte?

Gilla
mom

mom

Kvinna ·

Tack alla!

Nej det behövdes inget lyft eftersom jag hade så små bröst. Det var aldrig ens på tal. Fanns liksom inget att lyfta :S Dom var större innan jag fick barn men sen blev dom väldigt tomma.

Men som sagt så va dom så små nu så det inte blev nått bröstveck om jag höjde armarna lite. Men inget häng. Mina bröst har aldrig suttit så högt upp på kroppen om de e de du tänker på...?

Gilla
mom

mom

Kvinna ·

Tack alla!

Nej det behövdes inget lyft eftersom jag hade så små bröst. Det var aldrig ens på tal. Fanns liksom inget att lyfta :S Dom var större innan jag fick barn men sen blev dom väldigt tomma.

Men som sagt så va dom så små nu så det inte blev nått bröstveck om jag höjde armarna lite. Men inget häng. Mina bröst har aldrig suttit så högt upp på kroppen om de e de du tänker på...?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem