Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Före och efter 325/350 *BILDER*

Bröstförstoring

Igår fick jag äntligen lite mer byst.. Tycker brösten ser mindre ut på bild... vet inte om det är så, eller om jag bara inbildar mig. Dessutom DB, som jag hoppas försvinner!

20

Sortera efter

smålandstös

smålandstös

Kvinna ·

Set jättefina ut! 

Hur mår du, har du ont?

Varför har du helt bakom, är inte delvis bakom den vanligaste placeringen?

Gilla
FireBolt

FireBolt

Kvinna ·

Grattis till nya tuttarna! :) tycker dom ser fina ut! Kanske bara är svullnaden som gör att det ser ut som db? Syns inte på fotot iaf!

Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Kanonfina! 👍 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

De känns jättesmå nu när jag tittar på bilden :-( Blir innerligt ledsen.. Ville ha ganska stora, men ändå inte så att folk kunde se att de var fejk.

Jag mår jättebra faktiskt! Enda gångerna det gör lite ont är när jag inte stretchat på ett tag och när tabletterna börjar gå ut kroppen.

I Falköping är bakomplacering den vanligaste :-)

Framförallt på högerbröstet syns det att det är dubbelkontur.. kolla mellan tejpen och mitt egna bröstveck.. där sticker plantatet ner..

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Snygga!! Kan inte heller se någon DB på bilden :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ååh, varför tog jag inte större =(
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tror ni de kommer hänga ner sig lite mer och se större ut? handen på hjärtat!
Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Heeey bruden! De kommer att hänga till sig o öka upp något i storlek! Vid min första op ökade jag en hel kupa efter några månader ;) Vänta bara tills muskeln släppt.. då kommer det hända grjer :D
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Bakombröst brukar upplevas som större och fylligare när musklen släppt ner dem :)
Gilla
FireBolt

FireBolt

Kvinna ·

Jag tyckte mig se en ganska ny tråd om det, att brösten blir större på ett tag när man förstorat från att haft små. Muskeln och huden töjer till sig och sitter inte lika "tajt" runt inlägget, så nog tror jag att dom blir större :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack för era uppmuntrande kommentarer.. Man vill ju vara nöjd när man lagt ut 40 000 som egentligen skulle gått till hus!
Gilla
FireBolt

FireBolt

Kvinna ·

Se trådar: https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/dum-fraga-men-nar-blev-era-brost-storr https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/storre-brost-nar-muskeln-slapper :)
Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

min erfarenhet är att det kommer att bli miniminimalt större än vad de e nu...mina blev inte alls större destu längre tiden gick.

Ser lite av db på det vä bröstet, eller?

Men det kommer att släppa när huden bara töjt ut sig, ge det några veckor till så kommer det nog till att bli bättre.

Gilla
Sjörövare

Sjörövare

Kvinna ·

Tror det har mycket att göra vilket utgångsläge man har. Både jag angie9 är små o nätta, med knappt någon egen vävnad. Tror bakombröst som ser ut såhär från början behöver god tid på sig för att komma till sin rätta storlek. 
Hon kommer att uppleva dem mycket fylligare med tiden och säkert öka en kupa också. 
För mig hände allt detta under de första 6 månaderna. 

Gilla
Wanipaij

Wanipaij

Kvinna ·

Fint!! :)
Gilla
milliebillie

milliebillie

Kvinna ·

Ja, de ser ganska små ut men deppa inte ihop för det, de kommer ploppa ut! Hade du 70A innan kommer de absolut bli större på din bröstkorg än sådär.

Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

Det blir nog kanon när muskeln släpper. Det är du inte dB du ser när du är ny op, det är ditt gamla bröstveck. Kan inte tänka mig dB på dig senare med ditt utgångsläge.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tack för era uppmuntrande kommentarer  än en gång... hade tänkt ta 25 cc större på varje bröst först.. men det kanske inte är nåt att deppa för.. läkaren sa att det knappt hade märkts någon skillnad..

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

25cc kommer du inte att märka någon skillnad på. Det är för lite för att synas.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

näee.. det är ju bara en rågad matsked =) blir nog fint när muskeln släpper sen =)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem