Anonym användare
Före och efter 325/350 *BILDER*
Igår fick jag äntligen lite mer byst.. Tycker brösten ser mindre ut på bild... vet inte om det är så, eller om jag bara inbildar mig. Dessutom DB, som jag hoppas försvinner!
Sortera efter

smålandstös
Kvinna ·

FireBolt
Kvinna ·
Grattis till nya tuttarna! :) tycker dom ser fina ut! Kanske bara är svullnaden som gör att det ser ut som db? Syns inte på fotot iaf!

Sjörövare
Kvinna ·
Kanonfina! 👍

Anonym användare
De känns jättesmå nu när jag tittar på bilden :-( Blir innerligt ledsen.. Ville ha ganska stora, men ändå inte så att folk kunde se att de var fejk.
Jag mår jättebra faktiskt! Enda gångerna det gör lite ont är när jag inte stretchat på ett tag och när tabletterna börjar gå ut kroppen.
I Falköping är bakomplacering den vanligaste :-)
Framförallt på högerbröstet syns det att det är dubbelkontur.. kolla mellan tejpen och mitt egna bröstveck.. där sticker plantatet ner..

GoldenHeart
Kvinna ·
Snygga!! Kan inte heller se någon DB på bilden :)

Anonym användare

Anonym användare

Sjörövare
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·

FireBolt
Kvinna ·

Anonym användare

FireBolt
Kvinna ·

citadellboobisar
Kvinna ·
min erfarenhet är att det kommer att bli miniminimalt större än vad de e nu...mina blev inte alls större destu längre tiden gick.
Ser lite av db på det vä bröstet, eller?
Men det kommer att släppa när huden bara töjt ut sig, ge det några veckor till så kommer det nog till att bli bättre.

Sjörövare
Kvinna ·
Tror det har mycket att göra vilket utgångsläge man har. Både jag angie9 är små o nätta, med knappt någon egen vävnad. Tror bakombröst som ser ut såhär från början behöver god tid på sig för att komma till sin rätta storlek.
Hon kommer att uppleva dem mycket fylligare med tiden och säkert öka en kupa också.
För mig hände allt detta under de första 6 månaderna.

Wanipaij
Kvinna ·

milliebillie
Kvinna ·
Ja, de ser ganska små ut men deppa inte ihop för det, de kommer ploppa ut! Hade du 70A innan kommer de absolut bli större på din bröstkorg än sådär.

geléhallon
Kvinna ·

Anonym användare
tack för era uppmuntrande kommentarer än en gång... hade tänkt ta 25 cc större på varje bröst först.. men det kanske inte är nåt att deppa för.. läkaren sa att det knappt hade märkts någon skillnad..

GoldenHeart
Kvinna ·
25cc kommer du inte att märka någon skillnad på. Det är för lite för att synas.

Anonym användare
näee.. det är ju bara en rågad matsked =) blir nog fint när muskeln släpper sen =)
Set jättefina ut!
Hur mår du, har du ont?
Varför har du helt bakom, är inte delvis bakom den vanligaste placeringen?