Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tulip profilbild

Tulip

Kvinna ·

04 feb, 2012

Före och efter bilder

Bukplastik

Var ett tag sedan jag var aktiv här. Gjorde min bukplastik i början av oktober förra året och allt har gått så bra. Jag kunde inte drömma om att det skulle bli så här bra, både utseendemässigt och hur allt har känts. Var på sista återbesöket för några dagar sedan och fick med mig mina före o efterbilder hem.. Ja, ni ser ju själva! Vill dela med mig till er som liksom jag tvekade väldigt länge innan jag bestämde mig för att göra något åt degen på magen..

Lycka till alla där ute som står inför eller nyss har gjort en bukplastik!

Sortera efter

 profilbild

Opticruise

Kvinna ·

04 feb, 2012

Jättesnyggt ..Blir nog nästa steg för mig om jag får ordning på mina bröst nån gång :)  Har oxå den där putmagen och lite mer slapp hud än vad du hade.. Vem gjorde din op?

Gilla
 profilbild

Tulip

Kvinna ·

04 feb, 2012

Tack! :-) Nästa steg för mig är brösten så vi kan ju byta erfarenheter! ;-)

Jag gjorde min op på Citadellkliniken i Landskrona, hos Göran Elmerstig! Har varit och är väldigt nöjd!

Gilla
 profilbild

Pepita

Kvinna ·

05 feb, 2012

Det ser toppensnyggt ut Tulip och det är verkligen en stor skillnad!

Fantastiskt att det kan bli så bra!  

Gilla
 profilbild

ellionore

Kvinna ·

05 feb, 2012

skitsnyggt! 👍

Gilla
 profilbild

hoppehare

Kvinna ·

05 feb, 2012

Snyggt!! Otroligt supersnyggt ju!!! :)

Gilla
 profilbild

Vendela-74

Kvinna ·

05 feb, 2012

Ja, jättefint!!! Kan tänka mig att du nu ser fram emot att bära bikini i sommar :D.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem