Tulip
Kvinna ·
04 feb, 2012
Före och efter bilder
BukplastikVar ett tag sedan jag var aktiv här. Gjorde min bukplastik i början av oktober förra året och allt har gått så bra. Jag kunde inte drömma om att det skulle bli så här bra, både utseendemässigt och hur allt har känts. Var på sista återbesöket för några dagar sedan och fick med mig mina före o efterbilder hem.. Ja, ni ser ju själva! Vill dela med mig till er som liksom jag tvekade väldigt länge innan jag bestämde mig för att göra något åt degen på magen..
Lycka till alla där ute som står inför eller nyss har gjort en bukplastik!
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
04 feb, 2012
Tulip
Kvinna ·
04 feb, 2012
Tack! :-) Nästa steg för mig är brösten så vi kan ju byta erfarenheter! ;-)
Jag gjorde min op på Citadellkliniken i Landskrona, hos Göran Elmerstig! Har varit och är väldigt nöjd!
Pepita
Kvinna ·
05 feb, 2012
Det ser toppensnyggt ut Tulip och det är verkligen en stor skillnad!
Fantastiskt att det kan bli så bra!
ellionore
Kvinna ·
05 feb, 2012
skitsnyggt! 👍
hoppehare
Kvinna ·
05 feb, 2012
Snyggt!! Otroligt supersnyggt ju!!! :)
Vendela-74
Kvinna ·
05 feb, 2012
Ja, jättefint!!! Kan tänka mig att du nu ser fram emot att bära bikini i sommar :D.
Jättesnyggt ..Blir nog nästa steg för mig om jag får ordning på mina bröst nån gång :) Har oxå den där putmagen och lite mer slapp hud än vad du hade.. Vem gjorde din op?