Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tvåprinsessor

Tvåprinsessor

Kvinna ·

Före-och efter bilder 335cc anatomiska

Bröstförstoring
Hej allihop!
Nu har jag äntligen lyckats föra över bilder från mobilen för att ladda upp dem här på forumet.
Tycker mer om mina nya bröst för varje dag och är så glad att jag genomgick operationen :).
Hoppas bilderna kan vägleda andra med mitt ursprungsläge. 
Kram på er!!
18

Sortera efter

ella85

ella85

Kvinna ·

Supersnygga! Såg att våra bröst är lika gamla :-) grattis till dina nya vänner!
Gilla
Tvåprinsessor

Tvåprinsessor

Kvinna ·

Tack så mycket! :) Grattis till dig också, de ser väldigt fina ut! ;). Såg att du också har två barn hemma. Hur går det för dig med att bära osv.?
Gilla
MissFiona

MissFiona

Kvinna ·

Super fina! Grattis!!
Gilla
Jen1983

Jen1983

Kvinna ·

Verkligen snygga :) Och roligt att höra att du är nöjd. Grattiskramar till dig!
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Ja min minsta är 1,4 år och vääldigt klängig. Inte helt enkelt att vara till lags. Det funkar hyfsat nu efter 1 v när brösten inte ömmar lika mycket. Men kommer nog vänta några veckor till innan jag lyfter lillan. Hur går det gör dig? Sambon börjar nog bli less på att han får göra det mesta :-D
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Och tack! Jag är väldigt nöjd :-)
Gilla
Tvåprinsessor

Tvåprinsessor

Kvinna ·

Jen1983: Tack! :) Ditt resultat var ju vad jag eftersträvade och ville uppnå, så tack för att du delade med dig av bilder och erfarenheter innan min op. :) Ella85: haha ja min karl här hemma har nog också tröttnat. Jag ska försöka att inte lyfta min 9 månaders förrän brösten är två vekor men sambon går tillbaka och jobbar fr.o.m måndag så vi får väl se hur det blir med det. Det har varit så skönt att få avlastning hemma. Man kan säga att jag fått både nya bröst och två veckors semester :)
Gilla
Jen1983

Jen1983

Kvinna ·

Hihi vad roligt att höra :) då har du lyckats, för tänkte faktiskt när jag såg bilden att de är väldigt likt mina egna. Och mer nöjd kommer du bara att bli med tiden. God läkningstid!
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Haha! Ja verkligen. Jag är sjukskriven 1 v till och nu när jag är pigg och har barnen på dagis passar jag på att njuta av sovmorgnar, nästan ingen städning (man ska ju ta det lugnt). Å att bara vara helt själv hemma, det händer ju aldrig..rena lyxen :-D Ja är hon/han bara 9 mån är det ju svårt att inte lyfta. Du får försöka använda knäna och hjälpa till att lyfta med. :-)
Gilla
Tvåprinsessor

Tvåprinsessor

Kvinna ·

MissFiona: Tusen tack! :) Jen1983: haha vad kul att du tänkte så, det tar jag som en komplimang :P Ella85: njut på! Imorgon ska jag börja vara själv med barnen igen, men ska försöka att inte lyfta så mycket! :)
Gilla
ella85

ella85

Kvinna ·

Lycka till i veckan, jag har lyft min tös lite i helgen och det gick bra. Tycker det har hänt mycket med brösten och hur man mår bara på några dagar, skönt!
Gilla
hallonbåten

hallonbåten

Kvinna ·

Jättefina! :)
Gilla
Tvåprinsessor

Tvåprinsessor

Kvinna ·

Tack tack :)
Gilla
backtoboobs

backtoboobs

Kvinna ·

Supersnygga! Grattis!
Gilla
La Luna

La Luna

Kvinna ·

Ååh va fina dom blev. Kul!! Grattis :))) hoppas mina oxså blir så fina o lyckade som dina !!
Gilla
La Luna

La Luna

Kvinna ·

La Luna skrev:
Ååh va fina dom blev. Kul!! Grattis :))) hoppas mina oxså blir så fina o lyckade som dina !!
såg nu att du har dina bakom. Ska ha framför jag:) längtar så mkt nu jag:)))
Gilla
Tvåprinsessor

Tvåprinsessor

Kvinna ·

Tack snälla allihop! Blir så glad av era kommentarer, det värmer! Kram på er!
Gilla
Tvåprinsessor

Tvåprinsessor

Kvinna ·

La Luna: Är säker på att dina blir minst lika fina! :) Lycka till!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem