Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
idreamedadream profilbild

idreamedadream

Kvinna ·

15 mar, 2013

Före och efter lyft och förstoring 550cc hos Tuve Mårtensson

Andra bröstoperationer

Här är resultatet än så länge med förebild. Förlåt för att bilderna är vända åt fel håll... Lyft och förstoring på Citadellkliniken av Tuve Mårtensson 6/3-2013. Är nöjd än så länge :)

Sortera efter

via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

15 mar, 2013

Grattis! Ser fint ut 👍

0 Gilla

idreamedadream

Kvinna ·

15 mar, 2013

Tack! Såklart kommer de ändra sig massor men känns som om man ändå får en hint om att det kommer bli bra :) Och bemötandet på kliniken får tummen upp! :)

0 Gilla

minis profilbild

minis

Kvinna ·

15 mar, 2013

Supersnyggt redan nu! & det kommer bara bli finare och finare :) 

0 Gilla

Carris profilbild

Carris

Kvinna ·

15 mar, 2013

Jättefint! Hoppas jag kan få liknande resultat!!

0 Gilla

idreamedadream

Kvinna ·

16 mar, 2013

Tack tjejer! Idag såg de ännu bättre ut! Tycker idag att vänstra bröstet sitter högre, men de kanske "trillar" på plats olika fort.

0 Gilla

Jobo profilbild

Jobo

Kvinna ·

16 mar, 2013

Ser jättefina ut!

0 Gilla

Noob profilbild

Noob

Kvinna ·

18 mar, 2013

Jättefint, får man fråga hur mycket egen bröstvävnad du hade innan? Tuve ska renovera min kropp i maj och jag är så förväntansfull, men blir lite osäker på storleken. Vill ju inte ha mindre än dig och vi kom fram till 375cc hög profil men då utgår vi ifrån min vävnad på 300cc också :)

0 Gilla

Plattutten profilbild

Plattutten

Kvinna ·

18 mar, 2013

Snyggt! Och snyggare kommer det bli med tiden :)

0 Gilla

idreamedadream

Kvinna ·

19 mar, 2013

Noob skrev:
Jättefint, får man fråga hur mycket egen bröstvävnad du hade innan? Tuve ska renovera min kropp i maj och jag är så förväntansfull, men blir lite osäker på storleken. Vill ju inte ha mindre än dig och vi kom fram till 375cc hög profil men då utgår vi ifrån min vävnad på 300cc också :)
  Tack! Jag hade assymetriska bröst, 410 cc i och 500 cc. Tuve förminskade båda brösten till 300 cc och la sen in 550 cc hög profil i båda brösten. Så sammanlagt är har jag 850 cc. Det beror ju också på vilken sorts kroppsform och form på bröstkorg osv. Det kan ju vara så att du kan uppnå ett liknande resultat av dina 375cc. Jag litade helt på Tuve och hade faktiskt inte en blekaste om hur resultatet skulle bli. I vilket fall som så kommer säkert bli väldigt nöjd, Tuve är magisk med kniven ;)

0 Gilla

Dirigo profilbild

Dirigo

Kvinna ·

04 jun, 2013

Superfint resultat!!! Hoppas att mina bröst blir lika fina! Är du fortfarande lika nöjd?

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem