Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
idreamedadream
Kvinna ·
15 mar, 2013
Före och efter lyft och förstoring 550cc hos Tuve Mårtensson
Andra bröstoperationerHär är resultatet än så länge med förebild. Förlåt för att bilderna är vända åt fel håll... Lyft och förstoring på Citadellkliniken av Tuve Mårtensson 6/3-2013. Är nöjd än så länge :)
Sortera efter
via_dolorosa
Kvinna ·
15 mar, 2013
Grattis! Ser fint ut 👍
0 Gilla
idreamedadream
Kvinna ·
15 mar, 2013
Tack! Såklart kommer de ändra sig massor men känns som om man ändå får en hint om att det kommer bli bra :) Och bemötandet på kliniken får tummen upp! :)
0 Gilla
minis
Kvinna ·
15 mar, 2013
Supersnyggt redan nu! & det kommer bara bli finare och finare :)
0 Gilla
Carris
Kvinna ·
15 mar, 2013
Jättefint! Hoppas jag kan få liknande resultat!!
0 Gilla
idreamedadream
Kvinna ·
16 mar, 2013
Tack tjejer! Idag såg de ännu bättre ut! Tycker idag att vänstra bröstet sitter högre, men de kanske "trillar" på plats olika fort.
0 Gilla
Jobo
Kvinna ·
16 mar, 2013
Ser jättefina ut!
0 Gilla
Noob
Kvinna ·
18 mar, 2013
Jättefint, får man fråga hur mycket egen bröstvävnad du hade innan? Tuve ska renovera min kropp i maj och jag är så förväntansfull, men blir lite osäker på storleken. Vill ju inte ha mindre än dig och vi kom fram till 375cc hög profil men då utgår vi ifrån min vävnad på 300cc också :)
0 Gilla
Plattutten
Kvinna ·
18 mar, 2013
Snyggt! Och snyggare kommer det bli med tiden :)
0 Gilla
idreamedadream
Kvinna ·
19 mar, 2013
Noob skrev:
Jättefint, får man fråga hur mycket egen bröstvävnad du hade innan? Tuve ska renovera min kropp i maj och jag är så förväntansfull, men blir lite osäker på storleken. Vill ju inte ha mindre än dig och vi kom fram till 375cc hög profil men då utgår vi ifrån min vävnad på 300cc också :)0 Gilla
Dirigo
Kvinna ·
04 jun, 2013
Superfint resultat!!! Hoppas att mina bröst blir lika fina!
Är du fortfarande lika nöjd?
0 Gilla