Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sweety71 profilbild

Sweety71

Kvinna ·

12 nov, 2018

Före och efterbilder. 6 månader

Bröstförstoring

Lite över 6 månader har passerat sedan op. Och jag ångrar inte en sekund över mitt beslut. Har i många år velat haft en byst, få känna mig som en kvinna. Kunna använda snygga klänningar, toppar utan bh....och Slippa använda mig av pusch upp bh:ar osv.. Nu kan jag det :) Men det tog mig mååånga år innan jag äntligen fick tummen ur... Dels ekonomiskt och dels för att man har väl inte satt sig själv i främsta rummet precis. Men nu är jag glad att jag gjorde det och att allt gick bra... Från början till slut. På min sida finns bilder, både före och efterbilder om ni vill se min tuttresa ;) Mvh

Sortera efter

 profilbild

kurrrrr

Kvinna ·

12 nov, 2018

Jättesnygga!!
Gilla
 profilbild

Kajj

Kvinna ·

12 nov, 2018

Verkligen jätte snygga!!! Önska dig all lycka!!
Gilla
 profilbild

linizen

Kvinna ·

12 nov, 2018

Super! Mina är fortfarande nya. Men man känner sig så mkt yngre. Eller, man ser mer ut som man känner sig.
Gilla
 profilbild

juliestar

Kvinna ·

12 nov, 2018

Ser bra ut! Godt å høre at du er fornøyd :) .
Gilla
 profilbild

Sweety71

Kvinna ·

13 nov, 2018

Tack snälla ni <3 Och ja...man känner sig verkligen som ny, lixom...sexig ;)
Gilla
 profilbild

fanukel

Kvinna ·

13 nov, 2018

Superfina verkligen! Förstår att du är nöjd med dom! :)
Gilla
 profilbild

Sweety71

Kvinna ·

13 nov, 2018

Tack <3
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem