Anna1995
Kvinna ·
10 jul, 2020
Före och efterbilder - Från platt till 425
BröstförstoringHej alla fina, Nu har jag äntligen tagit mod till mig att lägga upp bilder både före och efter. Vad jag förstod så skrämde siffran 400+ många då de tänkte det skulle bli enormt. Jag är så nöjd att jag tog just 425 då det passar min kropp så bra, nu är de dock svullna så det är lite missvisande. Men än så länge är jag väldigt nöjd! Jag har klarat mig på Alvedon på dagarna och en tramadol innan läggdags vilket har varit skönt. Smärtan har alltid varit genomlidlig och jag tror jag är ett utav de fall som faktiskt kom lindrigt undan, peppar peppar :) Är så nervös för att lägga upp bilderna så, be Nice!
Sortera efter
Junie20
Kvinna ·
10 jul, 2020
Hannaan
Kvinna ·
10 jul, 2020
Hannaan
Kvinna ·
10 jul, 2020
KoalaLumpor
Kvinna ·
10 jul, 2020
Anna1995
Kvinna ·
10 jul, 2020
Anna, vad hade du för bröstbredd och hur brett var ditt implantat?
Hannaan
Kvinna ·
10 jul, 2020
Åh jag vet faktiskt inte min bröstbredd. Kan man se det nerskrivet någonstans? Men jag har lagt in 425cc i varje :)
Anna1995
Kvinna ·
11 jul, 2020
Åh jag vet faktiskt inte min bröstbredd. Kan man se det nerskrivet någonstans? Men jag har lagt in 425cc i varje :)
Det vet jag faktiskt inte, men jag blev ju rekommenderad samma cc så antar att vi har liknande. Eftersom vi har lite liknande mått var jag bara nyfiken om jag kunde jämföra. :) Tycker att det är svårt att veta, för vissa blir rekommenderade samma bredd på implantat som bröstet, andra mindre, andra bredare... Jag är så rädd att brösten ska hamna för tajt ihop, dina ser ut som att de kommer att hamna fint! Mår du fortfarande bra?
Orkidee
Kvinna ·
11 jul, 2020
Anna1995
Kvinna ·
12 jul, 2020
Dem där kommer sitta på en smäck på dig! :) Jag har blivit rekommenderad ungefär samma storlek, blev lite paff då jag är kort, men mina bröst är breda så kirurgen menar att det inte kommer se stort ut på mig. Härligt att se att det kan bli så bra till kroppen. Grattis!