Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Elita

Elita

Kvinna ·

Före/Efter 425cc

Bröstförstoring

Här är mina :)

Förebilden blev lite konstig ljus på eftersom jag tog den i sista minuten på toa. Dom är gjorda på Polarkliniken i Umeå. 15dagar. Min högra tutte på efterbilden är lite efter i läkningen. De syns inte på bilden men man ser fortfarande av gamla bröstvecket(vid klyftan) och den har inte lagt till sig riktigt än. Men var på återbesök och då sa tjejen att de kommer släppa mycket nu när dom börjar mjukna så hon var helt övertygad att den högra skulle komma ikapp oxå:) Dom är fortfarande väldigt hårda o så men jag är jättenöjd. Så läker dom som dom ska så kommer dom bli perfekta :D

17

Sortera efter

Girl In February

Girl In February

Kvinna ·

Ser tyvärr inte bilden men på vilken klinik gjorde du dina? :) 

Gilla
Sylvanas

Sylvanas

Kvinna ·

"Dom är gjorda på Polarkliniken i Umeå." har hon ju t.o.m skrivit 😉

Gilla
kiwitutte

kiwitutte

Kvinna ·

Elita skrev:

Här är mina :)

Förebilden blev lite konstig ljus på eftersom jag tog den i sista minuten på toa. Dom är gjorda på Polarkliniken i Umeå. 15dagar. Min högra tutte på efterbilden är lite efter i läkningen. De syns inte på bilden men man ser fortfarande av gamla bröstvecket(vid klyftan) och den har inte lagt till sig riktigt än. Men var på återbesök och då sa tjejen att de kommer släppa mycket nu när dom börjar mjukna så hon var helt övertygad att den högra skulle komma ikapp oxå:) Dom är fortfarande väldigt hårda o så men jag är jättenöjd. Så läker dom som dom ska så kommer dom bli perfekta :D

Storleken du har skrivit i din signatur är det det virsuella resultatet eller storleken i BH ? :) snygga tuttar !

Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

Tack.:) Jag har mäta och skrivit in på Changes hemsida min mått och då kom de fram att jag behövde 70F i bh. Köpte även kimberly bh som är i 70F och den sitter bra. Men visuellt ville jag ha ett par stora D. Dom ser inte så stora ut på bilden men tror de ser större ut när dom blivit lite mer Markerade eller vad man ska säga. När muskeln släpper och dom lägger till sig lite :)

Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Superfina! Är du nöjd med polarkliniken? :)
Gilla
kiwitutte

kiwitutte

Kvinna ·

Elita skrev:

Tack.:) Jag har mäta och skrivit in på Changes hemsida min mått och då kom de fram att jag behövde 70F i bh. Köpte även kimberly bh som är i 70F och den sitter bra. Men visuellt ville jag ha ett par stora D. Dom ser inte så stora ut på bilden men tror de ser större ut när dom blivit lite mer Markerade eller vad man ska säga. När muskeln släpper och dom lägger till sig lite :)

Ok för var nyfiken för är ute efter DD virsuellt :) eller kanske större . är lite osäker än

Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

Ja jag är nöjd med dom. Har ju inte känt av några komplikationer än Heller så. :)
Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

Rubyw Visst gjorde du dina på polarkliniken oxå? har dina blivit bra?:)

Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

kiwitutte skrev:

Elita skrev:

Ok för var nyfiken för är ute efter DD virsuellt :) eller kanske större . är lite osäker än

Vars i skala kommer DD? Eller är de engelskt mått? :P

Gilla
kiwitutte

kiwitutte

Kvinna ·

Vet bara att jag har en kompis som har DD i storlek och antar att de är emellan D och E.

Hittade infon nedan. :)

E-kupa (alternativt DD) = 20-22 cm skillnad

Gilla
kiwitutte

kiwitutte

Kvinna ·

Hittade mer info nu . men det är bara I bh storlek .

Men sen är det ju skillad på visruellt och bh storleken som jag har uppfattat de :)

I svenska storlekar har vi a,b,c,d,e,f,g

America/brittisk storlekar a,b,c,d,dd,e,f

Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

Ja om man säger F så låter de ju jättestort. Men tycker nog dom ser ut som ett par stora D. :) Man får nog räkna med att silikon blir större bh storlek än vad de ser ut att vara. :)
Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Kul att följa din utveckling :) Jag blev även nyfiken på vilket bröst mått du har? Jag har nämligen 13 cm och valde 350 mp+ och ifall jag skulle ha ökat till dina 425 hade det märkts visuellt. Så därför jag blir så nyfiken på vilka mått dina bröst hade så jag kan bilda mig en bild :)
Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

sui skrev:
Kul att följa din utveckling :) Jag blev även nyfiken på vilket bröst mått du har? Jag har nämligen 13 cm och valde 350 mp+ och ifall jag skulle ha ökat till dina 425 hade det märkts visuellt. Så därför jag blir så nyfiken på vilka mått dina bröst hade så jag kan bilda mig en bild :)

Jag hade 12 eller 12,5 minns inte exakt. :)

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Åhå okej! Vet du infon kring inläggen? Tror de ligger på 12,6 om jag inte är ute o cyklar? Och typ 5 i put? Jag blev helt enkelt för feg :p Men hur känns det för dig? Är du nöjd med storleken? :)
Gilla
Elita

Elita

Kvinna ·

sui skrev:
Åhå okej! Vet du infon kring inläggen? Tror de ligger på 12,6 om jag inte är ute o cyklar? Och typ 5 i put? Jag blev helt enkelt för feg :p Men hur känns det för dig? Är du nöjd med storleken? :)

Ja de kan nog stämma. Har en liten lapp någonstans vad de är för mått men vars den tog vägen vet jag inte :P

Jag är jättenöjd :) Hade bestämt 375cc först, sen upp till 450. Så kändes de så hemskt stort så då drog jag av 25cc så bestämde jag mog för 425cc.. :P Men 25cc hit eller dit gör ju knappt någon skillnad.

Nu syns de ju att jag har bröst i kläder men inte överdrivet. Sen är dom stor naken och i underkläder/urringat så de känns bra :)

Men de här med storlek o allt är ju hopplöst att bestämma :P

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Elita skrev:

sui skrev:

Ja de kan nog stämma. Har en liten lapp någonstans vad de är för mått men vars den tog vägen vet jag inte :P

Jag är jättenöjd :) Hade bestämt 375cc först, sen upp till 450. Så kändes de så hemskt stort så då drog jag av 25cc så bestämde jag mog för 425cc.. :P Men 25cc hit eller dit gör ju knappt någon skillnad.

Nu syns de ju att jag har bröst i kläder men inte överdrivet. Sen är dom stor naken och i underkläder/urringat så de känns bra :)

Men de här med storlek o allt är ju hopplöst att bestämma :P

Haha men jaa verkligen, och man får ju inte svaret fören efteråt så shit vad man kan bli nojig alltså! Nu när jag ser hur 350 lätt går att dölja i kläder så tänker jag på dom där 425 som jag blev för feg för.. Men lätt att vara efterklok! Jag får blicka tillbaka på mina knappt A kupa istället och vara nöjd! Blir nog skillnad även när vanlig bh får börja användas :) Men tack för dina svar och lycka till med nya boobsen! :))
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem