Sockertoppen
Kvinna ·
Före/efter bild-335cc framför
Nu har jag gjort min op! Äntligen :)
335cc/allergan soft touch/släta/framför.
Det har bara gått 3 dagar men jag är nöjd med storleken trots att jag ibland kan tycka dom är lite för stora haha. Jag kommer lägga upp flera efter-bilder här senare, allteftersom dom utvecklas.. (Ursäkta den dåliga bildkvalitén)
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·

AlmostFamous
Kvinna ·

Danza
Kvinna ·
Ser jättebra ut :)

Doris
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
De ser ömma och svullna ut, men ändå helt sjukt snygga! De där kommer bli heta när de mognat klart, ser fram emot uppdateringar. Grattis 👍

Missis
Kvinna ·

Tess
Kvinna ·

sommartjej
Kvinna ·

Sockertoppen
Kvinna ·
Tack allihopa!
Missis: Jag är inte sängliggande, men jag är ju inte överdrivet rörlig heller :P Det värsta är att ta sig upp från sängen!
Det är helt okej att gå omkring i hemmet och att promenera (inte alltför snabbt) men jag kan ju inte bära tunga saker, öppna tröga dörrar, sträcka mig efter saker som är högt upp osv.. men det blir liite bättre varje dag :)
sommartjej: Tack! Jag har ont, men eftersom man är så nöjd så gör det inte så mycket hehe. Jag har haft min pojkvän till hjälp med mycket dom här dagarna så det har gått väldigt bra :) Försöker att vandra omkring här hemma en hel del, för annars om man legat still ett tag så gör det så ont att börja röra sig igen! :P Är du nöjd med storlek osv?

Rosenknopp
Kvinna ·
Grattis ett par fina boobisar 👍

Miss_V
Kvinna ·
Riktigt snygga!!! och lagom stora tycker jag!

Missis
Kvinna ·

push up
Kvinna ·
Ser ut att bli jätte fina! Grattis:)
Superfina! Inte för stora tycker jag iaf.. Men jag gillar lite stl på bröst.. 👍