Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Annunatariel

Annunatariel

Kvinna ·

Före/efterbild 10 veckor, 280 cc, grymt nöjd!

Bröstförstoring

Fick igår bilder från kliniken på mina förebröst eftersom jag inte tog några egna. Jag fick en chock! Mycket värre och mindre än jag minns dom! Jag har hittills tyckt att mina nya blev för små men tycker nu att de är helt underbara - vilken skillnad! Är så glad över att ha gjort detta och att jag hittills har noll komplikationer.

9

Sortera efter

Darkness

Darkness

Kvinna ·

Men åhh vilka fina! Ser väldigt naturliga ut. :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Superfina!

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Ja visst glömmer man sina förebröst fort! När jag som värst nojade över att mina blev för stora och alla möjliga fel så bad jag att få mina förebilder som var tagna på konsultationen. Och shit vilken skillnad! Kändes genast bättre :) tycker dina är helt perfekta och hoppas du fortsätter vara nöjd med dem!
Gilla
BoobieBabe

BoobieBabe

Kvinna ·

Ser superfina ut!
Gilla
sockerdricka

sockerdricka

Kvinna ·

riktigt fina!!

Gilla
Annielilja

Annielilja

Kvinna ·

Dina bröst är kanonfina och det har jag sagt innan :)

Gilla
Vkac

Vkac

Kvinna ·

Dom är verkligen jättesnygga!!! Stort grattis till ett lyckat resultat :-)
Gilla
Annunatariel

Annunatariel

Kvinna ·

Pygme skrev:
Ja visst glömmer man sina förebröst fort! När jag som värst nojade över att mina blev för stora och alla möjliga fel så bad jag att få mina förebilder som var tagna på konsultationen. Och shit vilken skillnad! Kändes genast bättre :) tycker dina är helt perfekta och hoppas du fortsätter vara nöjd med dem!
Ja, det är så konstigt för jag var ändå rätt nöjd med formen på brösten innan, de var bara för små och tomma, men nu när jag ser förebilderna känns dom bara hemska på alla sätt. Lite sorgligt egentligen. Men precis som för dig så har de fått mig att bli nöjdare med resultatet. Förresten har du bland de snyggaste brösten jag sett härinne så du borde verkligen vara mer än nöjd!
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Tack ska du ha Annunatariel :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem