Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Fia

Fia

Kvinna ·

Förstora om? Ostöttande vänner :( 650cc? HJÄLP!

Bröstförstoring

Hej tjejer :) Öskar ni kunde hjälpa mej lite. För 2 år sen förstorade jag brösten på Strandkliniken. La in 450cc i ena och 500cc i andra bröstet. Redan någon vecka efter operationen visste jag att dom vart lite för små. Visst oxå att dom skulle minskas lite .. Tänkte då att jag visste att jag ville göra om dom senare i livet. Nu är jag jätte sugen på att göra det. Innan jag gjorde dom för 2 år sen ville jag ha stora bröst men inte sjukt stora o ni fattar. Jag har kollat runt lite på forumet och på andra sidor. Jag funderar på antingen 600cc eller 650 cc. För er som kollat På årets big brother vet ni såklart vem Camilla är. Blev kär i hennes tuttar. Tycker dom är stora men dom går ändå att "dölja". Hon har 650cc. Vet dock inte hur lång hon är eller vad hon väger. Jag är 175 cm lång och väger typ 64 kg. Tror ni det blir föööör stort? Mina bröst ser nu ganska naturliga ut och är väldigt mjuka så efter en till op kanske dom inte skulle bli allt för hårda eller bolliga? En till sak... Ingen av mina vänner stöttar eller tycker att jag ska opa mej igen. Även min pojkvän är sjukt emot det. Alla mina närmsta vänner som vet att jag vill, har själva väldigt små bröst och tycker att mina är "tillräckligt stora". Jag vet att jag vill men efter att dom var så jäääävla negativa tyckte jag det kändes jobbigt.. Hur gör jag? Nån annan med 600/650 cc som kan lugna mej..? Hjälp mej bruds <3

7

Sortera efter

ANGIE_00

ANGIE_00

Kvinna ·

OJ va svårt....Detta är något du måste bestämma själv😕

Men jag kan säga att jag hade en kompis som gjorde lyft å la in 375cc hon hamnade på ca en stor D. efter 6 månader började hon bli stl blind.

Dom va enorma å passade hennes kropp så fint men hon såg inte detta. Vi hade häftiga pratstunder om detta å hon tyckte att jag var elak å inte stöttade henne. Hon valde tillslut att inte göra en förstoring å idag ett år senare tackar hon mig dagligen för att jag stoppade henne..Nu är hon super nöjd å dom är lagom stora å skit snygga👍

Lycka till å hoppas du blir nöjd med vad du bestämmer dig för😀

Gilla
Fia

Fia

Kvinna ·

Tack för svaret :) Jag förstår absolut vad du menar. Vet mycket väl att man kan bli storleksblind men eftersom jag redan nyopererad med svullna bröst visste att jag ville ha större tror jag inte att det är fallet för mej. Har hela tiden dom har 2 åren känt att jag vill ha större.
Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Mina vänner är likadana. Men hur lite cc man är tar hade det varit förstort för dom. Så jag sa inget till nån(förutom sambon) när jag korrade o la i mer cc. Jobbigt att höra massa negativa kommentarer. Så tycker inte su behöver berätta, de har inte med det att göra egentligen. Förutom sambon då, kan va svårt att dölja för han kanske :)
Gilla
LipziL

LipziL

Man ·

610 här! Är dock myycket kortare än dig men det ser ju inte föör stort ut. Jag tycker det ser normalt ut! Eller hur man säger.. :P

Gilla
Jhalie

Jhalie

Kvinna ·

Förstår dig precis. Jag har en kompis som nyss lagt in ca 400, bakom, anatomiska. Jag ska i.höst lägga in runda, framför 465. Jag får hela tiden höra från henne- ta inte runda, du kommer INTE bli nöjd, ska du ha framför???? Ta absolut inte mer än 400, du kommer ångra dig. Osv, ofta skickar hon sms och påminner om att det blir för stort, hon önskar att hon tog mindre, jag kommer ångra mig osv... Jag har bestämt mig för.detta och struntar i vad hon tycker helt ärligt, hon och jag är kanske inte ute efter samma resultat heller. Jag tycker du ska gå på din egen magkänsla, har du nu haft dessa i två år och känner att du vill ha större så varför inte? Din kropp, ditt val!
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

jag la i 550 först o sen 800.

Sa bara till dom närmsta vännerna att jag skulle byta i samband med korren... och visst några sa... O SHIT KOMMER BLI AS STORT!

Men jag e nöjd o glad o det är det viktigaste!

Gör du det som känns rätt för dig o skit i va andra tycker!

*Kram*

Gilla
Tegan

Tegan

Kvinna ·

Jag förstår dig jag ska göra mina snart 615 cc men alla säger ojoj det kommer ju bli jätte stort på dig man blir ju helt kluven.

Jag tror att man måste känna efter själv ordentligt vad man vill och inte låta sig påverkas av andra men det är skit svårt jag vet.

Hoppas du gör det som känns bäst för dig och jag ska nog ta och göra det med ;-)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem