Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

försvinner 15 %? 375 cc, el 400 ??????

Bröstförstoring

BESLUT ÅNGEST!! HJÄLP

ska opa mig i april hos Örjan på Proforma.
är nu osäker på omm jag ska ta 400 cc ist för 375 då jag hört att ca 15 procent försvinner opm man gör bakom placering??

Och hellre vill jag ta för mycket än för litet

Någon som gått från A-KUPA till att satt i 375, 4oo??

vad tror ni???
Jag är liten men vill ha så att dt syns, men inte porr tuttar !! :D

14

Sortera efter

snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

Någon ??

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Läste på Mentors sida att 15% försvinner om man lägger bakom men inte framför.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag var på konsultation och fick prova ett implantat i min bh, 375 cc vilket jag tyckte blev bra o därför kommer jag att välja ung 420 cc för att få den effekten eftersom jag ska lägga bakom.
Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

okej , aa jag kom också fram till 375 cc när jag var där, och nu lutar det mer åt 400!! tack :) och jag ska oxå lägga bakom då är jag är så liten och liten a kupa med liten vävnad :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja jag "riskerar" hellre att det blir lite större än jag tänkt mig än mindre, lättare att vänja sig o bli nöjd med ett större än ett mindre, i alla fall för mig! 🙂

Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

jo precis, samma här!! Det sista jag vill är att ångra mig att det blev för litet och störa sig på de när man vill ha sina dröm boobs att då antingen göra ännu en till operatioen eller gå och ångra sig lix....

Gilla
Cupcake2

Cupcake2

Kvinna ·

Ska också opa mig hos Örjan runt April och vi kom fram till 355.. men efter att ha läst om att lite försvinner om man sätter bakom så kommer jag nog också höja lite. Berätta hur operationen gick efter!! :)
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

det kan det göra men om det gör det så är det inget som syns

Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

okej gud vad kul! Vilket datum ska du opa dig på?? :)

Gilla
solrosen87

solrosen87

Kvinna ·

PowerS skrev:

Vad är det för jävla spamm överallt, huangugg???

Ja det undrar jag också? Undra om något hänt för profilsidorna ser helt konstiga ut nu..

Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

Sitter också och irreterar mig på det!! Dom flesta lirurger är ju väldigt erfarna så ett par ojämna bröst borde väl inte vara nå problem att fixa för dom?? :) Absolut, det som känns så toppen att kunna ÄNTLIGEN ha på sig en fin bikini och trivas med sig själv, framför allt i sommar :D
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

PowerS skrev:

Vad är det för jävla spamm överallt, huangugg???

Något "troll" som roar sig. Bäst att ignorera tror jag

Gilla
Cupcake2

Cupcake2

Kvinna ·

Har fått byta datum hejvilt för att de krockat med jobb, men nu är det bestämt till den 24 april! :)

Gilla
snuttefian

snuttefian

Kvinna ·

Jag ska ta hög profil, och det är progilen som gör " putet": så eftersom jag är så liten så kanske jag ska sättsa på extra hög profil ist för att höja cc
Vad tror ni?? :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem