snuttefian
Kvinna ·
försvinner 15 %? 375 cc, el 400 ??????
BESLUT ÅNGEST!! HJÄLP
ska opa mig i april hos Örjan på Proforma.
är nu osäker på omm jag ska ta 400 cc ist för 375 då jag hört att ca 15 procent försvinner opm man gör bakom placering??
Och hellre vill jag ta för mycket än för litet
Någon som gått från A-KUPA till att satt i 375, 4oo??
vad tror ni???
Jag är liten men vill ha så att dt syns, men inte porr tuttar !! :D
Sortera efter

snuttefian
Kvinna ·

Anonym användare
Läste på Mentors sida att 15% försvinner om man lägger bakom men inte framför.

Anonym användare

snuttefian
Kvinna ·
okej , aa jag kom också fram till 375 cc när jag var där, och nu lutar det mer åt 400!! tack :) och jag ska oxå lägga bakom då är jag är så liten och liten a kupa med liten vävnad :)

Anonym användare
Ja jag "riskerar" hellre att det blir lite större än jag tänkt mig än mindre, lättare att vänja sig o bli nöjd med ett större än ett mindre, i alla fall för mig! 🙂

snuttefian
Kvinna ·
jo precis, samma här!! Det sista jag vill är att ångra mig att det blev för litet och störa sig på de när man vill ha sina dröm boobs att då antingen göra ännu en till operatioen eller gå och ångra sig lix....

Cupcake2
Kvinna ·

Jossan_80
Kvinna ·
det kan det göra men om det gör det så är det inget som syns

snuttefian
Kvinna ·
okej gud vad kul! Vilket datum ska du opa dig på?? :)

solrosen87
Kvinna ·
Vad är det för jävla spamm överallt, huangugg???
Ja det undrar jag också? Undra om något hänt för profilsidorna ser helt konstiga ut nu..

snuttefian
Kvinna ·

Juli11
Man ·
Vad är det för jävla spamm överallt, huangugg???
Något "troll" som roar sig. Bäst att ignorera tror jag

Cupcake2
Kvinna ·
Har fått byta datum hejvilt för att de krockat med jobb, men nu är det bestämt till den 24 april! :)

snuttefian
Kvinna ·
Jag ska ta hög profil, och det är progilen som gör " putet": så eftersom jag är så liten så kanske jag ska sättsa på extra hög profil ist för att höja cc
Vad tror ni?? :)
Någon ??