Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Maj2014

Maj2014

Kvinna ·

Försvinner ens egna bröst eller blir det dom plus 550cc?

Andra bröstoperationer

Vem inte hur jag skulle formulera rubriken :P.

Dum fråga kanske. Men jag ska göra 550 cc. Jag tänkte testa med ristest nu, men dom påsarna lägger jag ju på mina egna bröst, får man då en nära kik över hur det kommer bli eller blir det större med riset eftersom man lägger det på sina egna tuttar?

7

Sortera efter

Tutt-lillan

Tutt-lillan

Kvinna ·

Jag hänger på här :)
Gilla
9April

9April

Man ·

Ja, de blir större när man lägger utanpå.
Gilla
Maj2014

Maj2014

Kvinna ·

Som jag anade då :). Tack :) 

Gilla
Olivia_1993

Olivia_1993

Kvinna ·

Jag tycker implantaten är större än om Man lägger ris i en strumpa . Min kirurg sa att de där bara bortkastad tid :p
Gilla
Frisor87

Frisor87

Kvinna ·

Maj2014 skrev:

Dum fråga kanske. Men jag ska göra 550 cc. Jag tänkte testa med ristest nu, men dom påsarna lägger jag ju på mina egna bröst, får man då en nära kik över hur det kommer bli eller blir det större med riset eftersom man lägger det på sina egna tuttar?

Hej!

Jag ska också operera mig i Ockelbo samma dag som dig och lägga i 550cc, behöver dock göra ett lyft också. Ses där =)

Gilla
Maj2014

Maj2014

Kvinna ·

Frisor87 skrev:

Maj2014 skrev:

Hej!

Jag ska också operera mig i Ockelbo samma dag som dig och lägga i 550cc, behöver dock göra ett lyft också. Ses där =)

Nej vad kul :). Samma tid?

Gilla
Maj2014

Maj2014

Kvinna ·

Kl 08 ska jag vara där :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem