MiNiMiNi
Kvinna ·
fr 520 till 700 el 750
Hej allesamman, det var ett tag sedan jag var här! Men jag funderar på omoppa till ännu större.. Herregud! Fr att ha tänkt på 375 cc, till 400, till 475 och det blev 520 cc. Ett år senare så är jag nöjd och de ser sjukt naturliga ut, men i profil ser det "trötta" ut... trodde aldrig jag skulle tänka så, MEN jag vill gå större i profil, absolut inte bredare. Alternativen är att lyfta ( 13') eller nya imp (30')... känns stört att betala så mycket igen och jag önskar att jag hade vetat bättre... men det är så svårt med storlekarna.
Min fråga, vem är i liknande sits och vad känner ni? Byta eller bli skuren i och lyfta. Tack för input <3
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·
Hej tjejen 👍 Va skoj du är tillbaka..Va inte igår.. .. Kan du inte dela med dig av en bild på dina bröst så är det lättare att förstå vad du syftar på! kram
Gilla

MiNiMiNi
Kvinna ·
Heeeej Opticruise, kul att höra ifrån dig också! Verkar inte så hett ämne... hahahahahahaha, typ bara du som har svarat 😀
G R A T T I S 👍 till dina 550 HP, ser sjukt snyggt ut. När jag ser dina fina CC, känns det som att jag som är 175 cm kommer kunna ha 750 cc, "endast" 2 cm i höjdskillnad. Så klart lite orolig att jag blir fööör stor, men jag vill att de ska stå ut liiite mer. Vågar inte bli skuren i, framförallt om jag ska amma någon gång. Ska lägga upp bild snart. Usch, mina bilder/bröst är verkligen inte bra...
Dina är framför, hur känns det? Har de sjunkit/ändrat form? KRAM
Gilla