Fear
Kvinna ·
07 sep, 2011
Framför 400 cc, ett år gamla nu :)
Tjollahopp!
Ser att det fortf. är många funderingar kring placering. Jag kan ju säga att framför var det perfekta valet för mig, jag hade en 65C/D innan (70B/C) och därför var risken för DB lite större med bakomplacering.
Sen att jag tränar mycket. Från början var dom jättestora, men nu tycker jag dom är helt perfekta till min lilla kropp :)! Slutligen vill jag påpeka att det är en myt att framförbröst börjar hänga efter ett år. En kompis till mig har bakom och hennes hänger mer än mina, så hänget har inget med placeringen att göra. Sådeså!
Funderingar? Fråga på :)!
Sortera efter

Fear
Kvinna ·
09 sep, 2011

Anonym användare
10 sep, 2011

Anonym användare
10 sep, 2011
Cykel/Spinning är perfa! Började själv redan veckan efter min omop till framför, i lugn takt utan ngn direkt pulshöjning, bara mer cyklade med i eget "lull"tempo... bara för att känna att man var på G. Annars så brukar 6v vara rek för att minimera risken för blödningar... som då har en koppling till hög puls/blodtryckshöjning. Tar man det bara lugnt så kan man börja promenera ganska så nära inpå op, och cykelmotion som nästa steg, och bygga på pö om pö. Det jobbigaste med framförplaceringen var att man blevOK så fort, så attman fickverkligen anstränga sig atthejda sig från att göra för mkt, för tidigt!

Anonym användare
10 sep, 2011

Anonym användare
10 sep, 2011
Det var länge sen jag överhuvudtaget i vardagen tänkte på att jag har implantat, för det första för att de inte gör sig "påminda" hela tiden längre, men också för att de är 5-6 år gamla, ingen nyhet längre, hahah. Har tränat obehindrat sedan bytet, allt från styrka till kickboxning, cross-fit mm, regelrätt löpning har aldrig varit ngn favorit, mkt pga knäna har satt p för det, inte brösten, som inte "känns" mer än mina tidiga hängisar i C/D kupa (de kändes mer pga de satt så illa i bhar)... Det enda som ibland kan störa, är sizen, 800ml breder ut sig en del på bröstkorgen, även om det inte är huge på mig iom att jag inte är ngn liten kicka... men ändå, vid viss träning önskar man att man inte hade några bröst överhuvudtaget, hahah, som vid kickboxning, tanken att bli helt platt har tidvis varit riktigt lockande, spec när man fått smällar på bröna.

Anonym användare
11 sep, 2011
Tjollahopp!
Ser att det fortf. är många funderingar kring placering. Jag kan ju säga att framför var det perfekta valet förmig, jag hade en 65C/D innan (70B/C) och därför var risken för DB lite större med bakomplacering.
Sen att jag tränar mycket. Från början var dom jättestora, men nu tycker jag dom är helt perfekta till min lilla kropp :)! Slutligen vill jag påpeka att det är en myt att framförbröst börjar hänga efter ett år. En kompis till mig har bakom och hennes hänger mer än mina, så hänget har inget med placeringen att göra. Sådeså!
Funderingar? Fråga på :)!
Glömde skriva det förut; GRYMT FINA!! 👍

Anonym användare
11 sep, 2011

Anonym användare
11 sep, 2011
Jättesnygga bröst!! :) Förstår att du är supernöjd!

Anonym användare
06 okt, 2011
Gud vad snygga! Vill också att mina blir sådär fina ! :p

A_petite
Kvinna ·
30 nov, 2012
Wow vad fina bröst ;) När började du träna igen efter operationen?
Tack för alla era fina kommentarer!!
Jag började träna ca 6 veckor efter op, lite lätt. Jag sprang dock inte förns ca 3-4 månader efter för att inte töja ut fickan.