boobis.sthlm
Kvinna ·
19 apr, 2026
Framförbröst 1 år. Lyft eller bakom?
Bröstförstoring inkl bröstlyftHej!
Jag gjorde en förstoring på Akademi kliniken för 1 år sedan och valde framförplacering, 250 cc. Jag har fött 1 barn och önskade få tillbaka fyllnaden och ville absolut ha så naturliga som möjligt. Jag älskar mina nya bröst! De är mjuka och ser riktiga ut. Dock har de redan fått ett häng, vilket kirurgen påtalade skulle hända tids nog. Nu funderar jag på att lyfta brösten fast jag verkligen vill undvika det till varje pris pga ärren. Och så misstänker jag att vävnaden kommer bli lika uttöjd igen med åren?! Alternativt funderar jag på att göra en ny operation med placering delvis bakom muskeln. Är det nån som går i samma tankar eller har erfarenhet av att göra nåt av ovanstående?
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
24 apr, 2026
Har du implantatmed slät eller texturerad yta? Om du verkligen trivs med framför placeringen kan du möjligen överväga lättviktsimplantat typ B-lite. De är framtagna speciellt för kvinnor som kan ha svårt att Klara tyngden från andra implantat.