Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Esmeralda123

Esmeralda123

Kvinna ·

Framför muskeln, 300cc för litet?

Bröstförstoring

Hej! jag ska opereras i november och har blivit rekomenderad av min doktor peter cosmo att lägga implantaten framför muskeln. vi kom överens om 300cc hp i höger och 330 uhp i vänster. har en c-kupa sen innan och är ute efter att fylla ut men också bli större. tror ni att 300cc är för litet ? någon som haft en c-kupa och laggt i 300cc, eller någon som kan lite mer om framför muskeln placeringar? 

tacksam för svar :)

12

Sortera efter

Midnattsfrost

Midnattsfrost

Kvinna ·

Jag har framför men la 450 då jag hade väldigt tomma C-kupor innan. Men det beror ju lite på har du 70c? 80c?
Gilla
charlize

charlize

Kvinna ·

Jag la in 325cc i båda framför och är nöjd med storleken :)

Gilla
Längtansfull

Längtansfull

Kvinna ·

Jag tror att det kommer bli perfekt!
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Beror ju på hur stora du vill ha det. ;)

Jag hade c kupa innan, fast och rund men är längre än dig så de såg ändå ganska små ut. Har lagt in 450 framför muskeln och är väldigt nöjd med stl.

Gilla
Esmeralda123

Esmeralda123

Kvinna ·

midnattsfrost jag har en 80 c har jag, fyllder den ganska precis. mina naturliga bröst är väldigt platta upptill så vill fylla ut det. vad har du för märke på implantaten?:) du känner inte att det blev mindre eller större än vad du tänkte dig? vissa men placering bakom muskeln säger att det blir mindre. du har inte problem men någon synlig kant upptill ?:) tack för svaret!

Gilla
Esmeralda123

Esmeralda123

Kvinna ·

charlize åh va roligt! :) vad hade du för bh stl innan? och hur kommer det sig att du valde framför? :) tack för svaret!

Gilla
Esmeralda123

Esmeralda123

Kvinna ·

längtansfull åh tack! 🙂

Gilla
Esmeralda123

Esmeralda123

Kvinna ·

silicea jag det är ju den frågan haha, vet bildvis vad för storlek, men vill ha så naturligt som möjligt och passande till min kropp, vill inte ha "fejklooken".  men jag är väldigt liten och kurvig så tror jag kan bära upp mer. :))

Gilla
Midnattsfrost

Midnattsfrost

Kvinna ·

bambi123 skrev:

midnattsfrost jag har en 80 c har jag, fyllder den ganska precis. mina naturliga bröst är väldigt platta upptill så vill fylla ut det. vad har du för märke på implantaten?:) du känner inte att det blev mindre eller större än vad du tänkte dig? vissa men placering bakom muskeln säger att det blir mindre. du har inte problem men någon synlig kant upptill ?:) tack för svaret!

Jag gjorde min operation p g a noll överpol så jag känner igen mig! Nej ingen synlig kant av implantatet - nu väger jag lite över min normalvikt iofs. Tycker att det blev lite litet men ja jag är väl storleksbild. Skulle säga att jag drar en visuell D-kupa
Gilla
charlize

charlize

Kvinna ·

bambi123 skrev:

charlize åh va roligt! :) vad hade du för bh stl innan? och hur kommer det sig att du valde framför? :) tack för svaret!

Jag hade 75b/70c innan op :) jag var helt inne på mellan 300 och 350cc bakom men när jag träffade Jonas tyckte han att jag skulle välja framför eftersom att jag hade förutsättningarna för det så jag lyssnade på honom och det är jag jätte glad för :)
Gilla
Esmeralda123

Esmeralda123

Kvinna ·

midnattsfrost okej låter precis som mig! ligger också lite över min normalvikt. en stor D kupa är typ det jag är ute efter också. :) tack för svar!

Gilla
Annie87

Annie87

Kvinna ·

silicea skrev:

Beror ju på hur stora du vill ha det. ;)

Jag hade c kupa innan, fast och rund men är längre än dig så de såg ändå ganska små ut. Har lagt in 450 framför muskeln och är väldigt nöjd med stl.

Hoppar in här i tråden med att jag måste bara säga det att su har så otroligt snygga bröst :-) Men av nyfikenhet också undrar jag varför det blev att du la framför? & är du nöjd med bo? Jag funderar på boka en konsultation med honom :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem