Esmeralda123
Kvinna ·
Framför muskeln, 300cc för litet?
Hej! jag ska opereras i november och har blivit rekomenderad av min doktor peter cosmo att lägga implantaten framför muskeln. vi kom överens om 300cc hp i höger och 330 uhp i vänster. har en c-kupa sen innan och är ute efter att fylla ut men också bli större. tror ni att 300cc är för litet ? någon som haft en c-kupa och laggt i 300cc, eller någon som kan lite mer om framför muskeln placeringar?
tacksam för svar :)
Sortera efter

Midnattsfrost
Kvinna ·

charlize
Kvinna ·
Jag la in 325cc i båda framför och är nöjd med storleken :)

Längtansfull
Kvinna ·

silicea
Kvinna ·
Beror ju på hur stora du vill ha det. ;)
Jag hade c kupa innan, fast och rund men är längre än dig så de såg ändå ganska små ut. Har lagt in 450 framför muskeln och är väldigt nöjd med stl.

Esmeralda123
Kvinna ·
midnattsfrost jag har en 80 c har jag, fyllder den ganska precis. mina naturliga bröst är väldigt platta upptill så vill fylla ut det. vad har du för märke på implantaten?:) du känner inte att det blev mindre eller större än vad du tänkte dig? vissa men placering bakom muskeln säger att det blir mindre. du har inte problem men någon synlig kant upptill ?:) tack för svaret!

Esmeralda123
Kvinna ·
charlize åh va roligt! :) vad hade du för bh stl innan? och hur kommer det sig att du valde framför? :) tack för svaret!

Esmeralda123
Kvinna ·
längtansfull åh tack! 🙂

Esmeralda123
Kvinna ·
silicea jag det är ju den frågan haha, vet bildvis vad för storlek, men vill ha så naturligt som möjligt och passande till min kropp, vill inte ha "fejklooken". men jag är väldigt liten och kurvig så tror jag kan bära upp mer. :))

Midnattsfrost
Kvinna ·
midnattsfrost jag har en 80 c har jag, fyllder den ganska precis. mina naturliga bröst är väldigt platta upptill så vill fylla ut det. vad har du för märke på implantaten?:) du känner inte att det blev mindre eller större än vad du tänkte dig? vissa men placering bakom muskeln säger att det blir mindre. du har inte problem men någon synlig kant upptill ?:) tack för svaret!

charlize
Kvinna ·
charlize åh va roligt! :) vad hade du för bh stl innan? och hur kommer det sig att du valde framför? :) tack för svaret!

Esmeralda123
Kvinna ·
midnattsfrost okej låter precis som mig! ligger också lite över min normalvikt. en stor D kupa är typ det jag är ute efter också. :) tack för svar!

Annie87
Kvinna ·
Beror ju på hur stora du vill ha det. ;)
Jag hade c kupa innan, fast och rund men är längre än dig så de såg ändå ganska små ut. Har lagt in 450 framför muskeln och är väldigt nöjd med stl.