Emmsan86
Kvinna ·
Framförbröst 19 dagar 390cc silver+bronsbilder
Lägger upp lite nya bilder på brösten för de som är nyfikna.
De är nu 19 dagar och har börjat att hänga till sig lite mer. Ena bröstet ser lite mindre ut/sitter lite högre upp fortfarande och har inte rundat till sig på samma sätt men det ser bättre ut än innan iaf :) Tror att det beror på hur min egen bröstvävnad lagt sig runt implantatet som gjort det inte ser helt runt ut på sidan av ena bröstet.
Känner ingen smärta alls längre och kan leva och sova precis som vanligt.
Skickade även med bilder på hur de ser ut i bh. Har inte köpt någon ny bh än så det är med min gamla 70E. Det är preciiiiis så vårtgårdarna täcks ;)
I någon annans ögon kanske man kan se lite skavarnker å sånt men i mina ögon är dom helt perfekta och de är så mycket finare i verkligheten än vad de blir på bild.
Är så glad jag gjorde operationen och Ivan är verkligen en toppen kirurg!
Älskar mina nya bröst! Kunde inte bli mer nöjd :) Över förväntan!
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·
Riktiga drömbröst! Hade 390cc innan och 70E i bhstorlek men dina ser mkt större o fylligare ut :)
Gilla

Emmsan86
Kvinna ·
Tack! Jasså, ja det kanske beror på hur vävnaden lägger sig då?
Jag har inte högprofil utan dessa är mellan så kanske ser större ut för att de är bredare än HP då?
Gilla

Malin88
Kvinna ·
Kanske :) men tycker dina ser putigare ut än mina hp. Du hade kanske mer egen vävnad än mig.
Jättefina iaf!
Gilla

Candycane
Kvinna ·
Wow! Ser inga skavanker här inte. Drömbröst! ;)
Du hade ju mycket egen vävnad innan, nog därför de ser så naturliga och fylliga ut!
Gilla

Emmsan86
Kvinna ·
Candycane skrev:
Wow! Ser inga skavanker här inte. Drömbröst! ;) Du hade ju mycket egen vävnad innan, nog därför de ser så naturliga och fylliga ut!Tack så mycket :) Jag hoppas att de hänger till sig lite till så jag får liite mer naturligt utseende på dom iaf :)
Gilla

Choco
Kvinna ·
Jättefina, _D du ska vara riktigt nööjd ..
så vill jag att mina bröst också ska se ut när jag gör om mina.. och det här med hur mkt CC man lägger in är ju verkligen olika.. jag funderar på 450-500 CC men jag är kortare än dig o väger nåra kilon mindre då kommer de ju inte se klokt ut :O
Gilla

booblady
Kvinna ·
Åh ja är jätteavundsjuk! Så vill jag att mina oxå ser ut när jag gjort dem! grattis! :)
Gilla

Emmsan86
Kvinna ·
Tack :) blir verkligen jätteglad :)
Gilla

diamonds
Kvinna ·
Super snygga :)!
Gilla

Chicababe
Kvinna ·
De är verkligen jättefina! Super vackra, ser " gosiga" ut! : ) Vilket lyckat resultat!
Gilla

Balobas
Kvinna ·
Ser jättefina ut på bronsbilderna (längtar tills jag får se silverbilder)
Gilla

twinky
Kvinna ·
Wow! Det är nog det snyggaste resultatet på lyft och förstoring som jag har sett - ever. Grattis till drömbrösten! 👍
Gilla

Emmsan86
Kvinna ·
twinky skrev:
Wow! Det är nog det snyggaste resultatet på lyft och förstoring som jag har sett - ever. Grattis till drömbrösten! 👍
Oj, tack :) Glad jag blir, men lyftet gjordes i maj och förstoringen nu i oktober :) så det gjordes ju inte samtidigt ;)
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Men åhhh....snyggt! :-)
Gilla

031112
Man ·
Väldigt fint resultat ! Passar dig utmärkt :)
Gilla

twinky
Kvinna ·
Emmsan86 skrev:
twinky skrev:
Oj, tack :) Glad jag blir, men lyftet gjordes i maj och förstoringen nu i oktober :) så det gjordes ju inte samtidigt ;)
Gilla

ida2
Kvinna ·
såå fina :)
Gilla

Emmsan86
Kvinna ·
twinky skrev:
Emmsan86 skrev:
twinky skrev:
Gilla

A_petite
Kvinna ·
Tummen upp till drömbrösten! Jag har oxå 390cc framför, men är bara 1vecka sedan operation.. Hoppas mina läker å blir lika fina som dina!! :)
Gilla