Juli11
Man ·
Framförbröst 500 cc 10 månader *bilder*
Hej!
Nu har det gått lite drygt 10 månader sedan min sista bröstförstoring. Brösten är lagom mjuka och mestadels lagom stora (ibland känner jag mig som Tutt-Lisa ;-) ) och jag trivs bra med dem.
Visst är de inte helt perfekta men det var dem inte innan heller. Med det utgångsläge jag hade är jag mer än nöjd. Nu blev bilderna lite gryniga och inte så skarpa då kameran är bortslarvad men här är i alla fall framförbröst, 500 cc, släta, coh 1, Mentor high profile. 🙂
Mitt tips är att verkligen kolla på förebilder och inse att de flesta bröst inte kan bli helt perfekta bara för att man lägger i implantat. Kirurger är just kirurger och inte trollkarlar (om än nära). 😉Sluta jämföra era nybakta bröst med andra bröst som kanske hade ett bättre utgångsläge redan från början. Jämför bara med dina förebilder så ser man oftast en rejäl skillnad.
Lycka till!
Sortera efter

Fluff
Kvinna ·
De är jättefina men så tycker jag att du hade väldigt fina förebröst med.
Gilla

ida2
Kvinna ·
De är enormt fina!före och efter!upplever du att du fick en stor eller liten förändring efter ditt storleksbyte?;)
Gilla

kakan xoxo
Kvinna ·
Jätte fina :)
Tack för de kloka orden!
Gilla

Juli11
Man ·
Fluff skrev:
De är jättefina men så tycker jag att du hade väldigt fina förebröst med.Oj! Tycker du? Tack. Tyckte mina före var rejält trista men ibland kan jag sakna att de är var mindre. De var inte ivägen då :-)
Gilla

Juli11
Man ·
idae_ skrev:
De är enormt fina!före och efter!upplever du att du fick en stor eller liten förändring efter ditt storleksbyte?;)Tack Idae_!
Jag har samma BH-storlek som med mina gamla 375 cc men jag upplever att de är mer symmetriska och även att de fått finare skidbacke. Största behållningen är dock att ripplingen är sååå mycket bättre med dessa släta. hur går det för dig? Visst var du inne på ett andra byte? Har du kanske redan gjort det?
Gilla

Juli11
Man ·
kakan xoxo skrev:
Jätte fina :) Tack för de kloka orden!Tack! Gudarna ska veta att jag jämfört och haft mig själv. Till ingen nytta, det går ju inte att tro att man kan jämföra sig med någon som har perfekt runda snygga bröst (om än små) innan op och tro att man ska få ett liknande resultat. Om jag inte valt lyft och vårtgårdsplastik vill säga ;-)
Hur går det för dig? ser att du är nyligen opad av min kirurg. Är du nöjd med det valet? Valde du framför/bakom?
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Jättesnygga, förstår att du är nöjd! Hur lång tid tyckte du det tog innan de kändes färdiga och inte förändrades mer?
Gilla

Juli11
Man ·
Kitty62- Eftersom jag redan varit opad en gång ramlade de på plats snabbare denna gång men jag tycker att de nog fått slutgiltiga form runt 6 månader. Tycker att de blivit finare senaste halvåret (eller så har jag slutat att leta fel ;-) )
Hur känns dina? Fortfarande svullna under hakan? 😉
Gilla

Kitty62
Kvinna ·
Juli11 skrev:
Kitty62- Eftersom jag redan varit opad en gång ramlade de på plats snabbare denna gång men jag tycker att de nog fått slutgiltiga form runt 6 månader. Tycker att de blivit finare senaste halvåret (eller så har jag slutat att leta fel ;-) )
Ja, ungefär :-) men tycker att jag känner skillnad redan nu efter 12 dagar. Skall fota varje vecka tänkte jag så jag ser skillnaden, svårt att komma ihåg annars hur de såg ut i början.
Gilla

December82
Man ·
Jättefina bröst! :) Och ärren ser nästan osynliga ut.👍
Gilla

Juli11
Man ·
Kitty62 skrev:
Juli11 skrev:
Ja, ungefär :-) men tycker att jag känner skillnad redan nu efter 12 dagar. Skall fota varje vecka tänkte jag så jag ser skillnaden, svårt att komma ihåg annars hur de såg ut i början.
Vid min första op tyckte jag att de fick sin finare form mellan 4-8 veckor så det händer ju verkligen mycket. De var två cementklot under hakan första veckorna sen började de ramla ner. Det är bra att dokumentera
Gilla

Juli11
Man ·
December82 skrev:
Jättefina bröst! :) Och ärren ser nästan osynliga ut.👍
Tack!
Ärren börjar blekna även om det ena är lite "fulare"/rödare än det andra men jag tycker att de är smala och inte syns så mkt. Örjan är grym!
Shit vilka fina boppar du har! Helt perfekta ju. Ser att du gjort en ny op nyligen, har du några bilder på det?
Gilla

ollie
Kvinna ·
Super snygga! O vilka ärr!!! Grymt
Gilla

Juli11
Man ·
Ollie- Tack! Hur är det med dig? Ser att du lagt in runda nu, nu känns det? På bilderna i ditt galleri ser de ut att kunna bli skitsnygga precis som dina gamla.
Gilla

kakan xoxo
Kvinna ·
Juli11 skrev:
kakan xoxo skrev:
Jätte fina :) Tack för de kloka orden!Tack! Gudarna ska veta att jag jämfört och haft mig själv. Till ingen nytta, det går ju inte att tro att man kan jämföra sig med någon som har perfekt runda snygga bröst (om än små) innan op och tro att man ska få ett liknande resultat. Om jag inte valt lyft och vårtgårdsplastik vill säga ;-)
Hur går det för dig? ser att du är nyligen opad av min kirurg. Är du nöjd med det valet? Valde du framför/bakom?
Gilla

ollie
Kvinna ·
Juli det är bra! De blir snyggare hela tiden tack som frågar!
Gilla

justme
Kvinna ·
jätte fina, gillar storleken och formen
Gilla

Juli11
Man ·
justme skrev:
jätte fina, gillar storleken och formen
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
Jättefina! Kan väl inte bli bättre eller?
Gilla

Juli11
Man ·
geléhallon skrev:
Jättefina! Kan väl inte bli bättre eller?Gilla